کد خبر : 1475123 | 29 آبان 1396 ساعت 11:53 | 5K بازدید | 0 دیدگاه

میرزاآقابیک: انتقادات صادقانه به ما کمک می کند

پاسخ رییس انجمن راگبی به حواشی اخیر

رییس انجمن راگبی گفت: خواهشم این است که شفاف و صادقانه انتقاد کنید تا به این رشته المپیکی کمک شود.

پاسخ رییس انجمن راگبی به حواشی اخیر

به گزارش "ورزش سه"، در روزهایی که نگاه و توجه وزیر ورزش و جوانان به ورزش بانوان بیشتر است و تاکید وزارت ورزش بر ارتقای سطح حضور بانوان در مجامع بین المللی بسیار است، شاهد آن هستیم که انجمن راگبی توانست مقدمات حضور تیم ملی بانوان آلمان با حجاب اسلامی در مسابقات بین المللی تهران را فراهم آورد؛ رقابت هایی که در نهایت با قهرمانی دختران ایران به پایان رسید.


حالا تیم دختران زیر ۱۷ سال ایران باید تا چند روز دیگر به مسابقات آسیایی اعزام شود.


حسن میرزاآقابیک که جزو پیشکسوتان رشته بسکتبال هم محسوب می شود، چند سالی است ریاست انجمن راگبی را هم برعهده دارد. او در گفت و گو با "ورزش سه" اظهار داشت: تا به امروز خدا را شکر چهار مرحله اردو برگزار کردیم که تنها یک مرحله پایانی آن تا قبل 7 آذر ماه تدارک دیده خواهد شد. در مرحله مقدماتی ایران به مصاف تیم های امارات میزبان و قزاقستان خواهد رفت که انشالله نتیجه مطلوبی را در این مرحله کسب نماییم.


رئیس انجمن راگبی درباره سطح مسابقات زیر ۱۷ سال دختران آسیا در ادامه گفت:تمامی تیم های شرکت کننده بار اولی است که در این مسابقات شرکت می کنند و از لحاظ سطح بازی تقریبا در یک حد می باشند؛ اما هدف ما موفقیت  با بهترین نتیجه ممکن خواهد بود.


وی ادامه داد: به امید خدا بعد از اتمام مسابقات بانوان در نظر داریم در بهمن ماه به مناسبت دهه مبارک فجر مسابقاتی بین المللی با حضور تیم های خارجی برای پسران زیر19 سال  داشته باشیم.


 میرزاآقابیک در پایان در خصوص شایعات و اتفاقات اخیر پیرامون این انجمن گفت: کارنامه و عملکرد من و تیم ملی در وزارت ورزش و تمامی نهادهای بالاتر مشخص می باشد. تمامی شایعات پیرامون تیم ملی راگبی پسران ایران را با توجه به وجود مستندات کذب اعلام نموده و یادمان باشد کسی به قطار ساکن سنگ اندازی نمی کند و به قطار در حال حرکت سنگ میزنند. موفقیت هایی که ما به لطف خدا و تلاش بچه ها کسب کردیم، با دعای خیر مردم عریز بوده و بر هیچکس پوشیده نیست. حال اینکه عده ای معدود به دنبال حاشیه ساختن هستند،‌ به زودی نیز قانون جوابگوی آنان است.


رییس انجمن راگبی در پایان گفت: من خواهشم از مسئولین و اهالی رسانه و حتی مردم این است که بیایند و از نزدیک شرایط کاری ما را ببینند؛ آن وقت متوجه می شوند که ما هر تلاشی می کنیم برای موفقیت کشور و سربلندی میهن عزیزمان است. تلاشمان این است که جوانان جامعه بتوانند در این رشته رشد کنند و موفق باشند. کمی تحقیق کنید تا مشخص شود در رشته و انجمنی که بودجه آن به اندازه یک باشگاه هم نیست فقط و فقط صداقت و کار کردن است که نتیجه می دهد و اگر لطف بعضی اسپانسرها نیز نبود ما حتی از اعزام تیمها نیز محروم بودیم. پس خواهشم این است که شفاف سازی کنید و شفاف و صادقانه انتقاد کنید تا به این رشته المپیکی کمک شود و بتواند به جایگاه خوبی در جهان دست پیدا کند. چراکه جوانان ما لیاقت این مهم را دارند.

دیدگاه‌ها