کد خبر : 1475476 | 30 آبان 1396 ساعت 14:49 | 8.5K بازدید | 0 دیدگاه

دختر کیوکوشین کار در راه اسپانیا

سارا نوراللهی که در رقابت های جهانی کیوکوشین مدال برنز را بر گردن انداخت، برای بازی های آینده این رشته تمریناتش را دنبال می کند تا در رقابت ها آسیا و جهانی شرکت کند.

دختر کیوکوشین کار در راه اسپانیا

به گزارش "ورزش سه"، نوراللهی که اخیرا در مسابقه های جهانی اسپانیا با مدال برنز ، پیکارها را ترک کرد گفت: مسابقه های بسیار خوبی بود و سطح کیفی بالایی داشت.  این رقابت ها بالاترین سطح پیکارهای کیوکوشین بود و قهرمانان همه قاره ها در آن شرکت کرده بودند.


دارنده مدال برنز رقابت های جهانی ژاپن و اسپانیا درباره بهترین کیوکوشین کاران این دوره گفت: ورزشکاران پرشماری از کشورهای مختلف آمده بودند . تیم های اکراین ، اسپانیا ، روسیه ، بلاروس ، قزاقستان ، نروژ ، ایتالیا ، صربستان و آلمان با برترین نفرات خود در این رقابتها شرکت کرده بودند.


وی درباره تیم ملی کیوکوشین گفت: تیم ما با 10 ورزشکار به این رقابت ها رفت و 8 نفر با مدال ، پیکار ها را ترک کردیم.


نوراللهی درباره خودش که چرا در این بازی ها به مدال خوشرنگ تر از برنز نرسید و همان مدال جهانی ژاپن در مسابقه های دوره قبل را تکرار کرد گفت: هدف من مدال طلای این بازی ها بود اما در نیمه نهایی به حریفی از کشور میزبان برخوردم . اسپانیایی ها به دلیل میزبانی شرایط خوبی داشتند و از ورزشکاران خود حمایت می کردند. این حریف اسپانیایی در شرایطی نابرابر از من عبور کرد . من برای مدال برنز تمام سعی ام را کردم و در نهایت با شکست برابر حریفی از میزبان صاحب گردن آویز برنز شدم.

دیدگاه‌ها