کد خبر : 1475658 | 01 آذر 1396 ساعت 10:20 | 4.6K بازدید | 0 دیدگاه

کسی تا پایان با رسول خادم رقابت می کند؟

معرفی رییس کشتی ۱۶ روز زودتر از موعد!

با اعلام معاونت قهرمانی وزارت ورزش ۲۸ آذرماه رییس جدید فدراسیون کشتی شناخته خواهد شد.

معرفی رییس کشتی ۱۶ روز زودتر از موعد!

به گزارش  "ورزش سه"، در شرایطی که نام نویسی از نامزدهای فدراسیون کشتی در مهرماه انجام شده بود، طبق اعلام وزارت ورزش انتخابات این فدراسیون برای ۴ سال پیش رو ۲۸ آذرماه برگزار می شود.
نکته جالب اینجاست برخلاف خیلی از فدراسیون ها که مجمع انتخاباتی شان به تعویق می افتد، انتخابات فدراسیون کشتی ۱۶ روز هم زودتر از موعد برگزار خواهد شد. ۴ سال قبل رسول خادم در مجمع انتخاباتی ۱۴ دیماه سال ۹۲ توانست با ۳۷ رای به عنوان رییس فدراسیون کشتی انتخاب شود.


از سوی دیگر ۱۰ نفر برای حضور در انتخابات فدراسیون کشتی ثبت نام کردند که هنوز اسامی نفرات تایید صلاحیت شده، اعلام نشده است. با این حال به نظر می رسد تا زمان برگزاری انتخابات حداقل نیمی از این افراد انصراف دهند چون شانس رسول خادم با توجه به حمایت های اخیر روسای هیات های استانی بیشتر از سایر نامزدها به نظر می رسد.


حمید بنی تمیم، احد پازاج، محمد رضا توپچی، عباس جدیدی، عبداله چمن گلی، رسول خادم، امین رشید لمیر، بهمن صفری‌، نقی کلانتری و خسرو زمانی ۱۰ نفری بودند که برای انتخابات ریاست فدراسیون کشتی ثبت نام کردند.


شاید تنها نکته ابهام درباره انتخابات پیش رو، حضور یا عدم حضور عباس جدیدی است. عضو جنجالی سابق شورای شهر تهران ۴ سال قبل هم حاشیه های زیادی به پا کرد؛ اما بعد از ثبت نام سکوت کرده و باید برای رقابت با خادم تا آخر می ایستد یا خیر.

دیدگاه‌ها