کد خبر : 1476430 | 04 آذر 1396 ساعت 16:32 | 10.4K بازدید | 0 دیدگاه

باورنکردنی از لیگ فوتبال بانوان؛

مصدومیت 5 بازیکن بعد از 10 گل

نماینده فارس در دیدار مقابل صدرنشین لیگ بانوان بعد از اینکه 10 گل را دریافت کرد با 5 بازیکن مصدوم تعداد بازیکنان را به کمتر از 7 رساند تا بازی نیمه کاره ها شود.

مصدومیت 5 بازیکن بعد از 10 گل

به گزارش "ورزش سه"، صبح امروز هفته ششم لیگ فوتبال بانوان ایران با پدیده ای کمتر دیده شده رو به رو شد؛ جایی که بازی شهرداری بم و نماینده فارس به دلایلی عجیب نیمه کاره رها شد. شهرداری بم تنها تیم بدون شکست لیگ توانست در نیمه اول 9 گل را وارد دروازه حریف کند. آغاز نیمه دوم دقیقا مصادف شد با گل دهم شهرداری بم تا یکی از پر گل ترین بازی های لیگ در آستانه وقوع قرار بگیرد؛ اما مصدومیت به یک باره 4 بازیکن نماینده فارس بازی را نیمه کاره گذاشت.


به نظر می رسید در پایان بازی نماینده فارس گل های زیادی را دریافت کنند؛ اما آنها توانستند با استفاده از قانون حضور حداقل 7 بازیکن در زمین استفاده کرده و به یک باره 5 بازیکن مصدوم شدند تا داور بازی را نیمه کاره اعلام کند. در همان ابتدای نیمه دوم بازی نیمه کاره رها شد تا یکی از عجیب ترین اتفاقات فوتبالی در حوزه بانوان رقم بخورد.


مرضیه جعفری سرمربی شهرداری بم بعد از ششمین پیروزی پی در پی تیم خود در مورد این دیدار گفت:« ما نیمه اول را با 9 گل پشت سر گذاشتیم تا نیمه دوم آغاز شد. ما یک گل دیگر زدیم. مدتی از گل دهم نگذشته بود که به یک باره تیم حریف گفتند که چند بازیکنان مان مصدوم شدند و نمی توانیم بازی کنیم تا این دیدار نیمه کاره رها شود. ما خیلی به بازی احتیاج داشتیم و ترجیح می دادیم تا بازیکنان بالاخره در شرایط مسابقه باشند؛ اما این اتفاق رخ داد.»


مصدمیت به یک باره 5 بازیکن در دقیقه ای مشخص کمی دور از ذهن است که جعفری در توضیح آن می گوید:« حریف گفت چند بازیکن ما مسموم شده اند و یک بازی دیگر هم از ناحیه زانو مصدوم شده است. در نیمه اول هم که ما پشت سر هم گل می زدیم آنها 3 تعویض خود را انجام دادند و این طور شد که بازی نیمه کاره باقی ماند. هیچ چیزی هم دست ما نبود و از زمین بیرون آمدیم.»


با این نتایج شهرداری بم در صدر باقی ماند تا همچنان تنها تیم بدون شکست لیگ فوتبال بانوان باقی بماند.

دیدگاه‌ها