کد خبر : 1477039 | 07 آذر 1396 ساعت 09:29 | 7.9K بازدید | 1 دیدگاه

تراکتور به من یاد داد که در هر تیمی باشم محکم بازی کنم

ابراهیم‌زاده: توهین‌کنندگان هوادار واقعی نفت نبودند

هافبک صنعت نفت آبادان ضمن ابراز علاقه به هواداران تبریزی اعلام کرد تیمش در بازی با تراکتورسازی برای پیروزی به میدان می رود.

ابراهیم‌زاده: توهین‌کنندگان هوادار واقعی نفت نبودند

به گزارش "ورزش‌سه"، تیم صنعت نفت آبادان بعد از حاشیه هایی که پیرامون توهین برخی هواداران به بازیکنان تازه وارد این تیم داشت، مقابل سپاهان به یک پیروزی خوب رسید و توانست در جدول رده بندی لیگ برتر صعود خوبی داشته باشد.


مسعود ابراهیم زاده هافبک ارزشمند صنعت نفت که در بازی اخیر یک گل زد و یک پنالتی گرفت، در این خصوص اظهار داشت: خداراشکر می کنم که توانستم برای تیمم مفید باشم. من در زمین مسابقه هرچه در توان دارم برای موفقیت تیمم می گذارم و خوشبختانه در بازی با سپاهان تلاش هایم موثر واقع شد. امیدوارم این روند را ادامه دهم و دل هواداران واقعی صنعت نفت را خوشحال کنم.


وی درباره حاشیه هایی که چندی قبل درباره توهین به برخی بازیکنان صنعت نفت پیش آمد، عنوان کرد: من فکر می کنم آنهایی که توهین کردند هوادار واقعی صنعت نفت نبودند. برخی افراد دنبال این هستند که حاشیه سازی کنند اما خوشبختانه آقای کمالوند مقابل این افراد ایستادند و اجازه ندادند ضربه بدتری به تیم وارد شود. قطعا همه مردم آبادان تیم شان را دوست دارند و برای موفقیت تیم دست از حمایت برنمی دارند.


هافبک صنعت نفت با اشاره به دیدار با تراکتورسازی در هفته سیزدهم تاکید کرد: من دوران خیلی خوبی در تراکتورسازی داشتم و خاطراتم با هواداران بسیار زیاد است. تراکتورسازی تیم بزرگی است و همواره این تیم و هوادارانش را دوست دارم اما در مکتب تراکتور یاد گرفته‌ام در هر تیمی باشم برای سربلندی و موفقیت همان تیم بجنگم و این هفته هم برای پیروزی صنعت نفت تلاش خواهم کرد و اگر پایم به گلزنی باز شود مطمئنا خوشحالی نخواهم کرد.


ابراهیم زاده در پایان افزود: بازی سختی مقابل تراکتورسازی در پیش داریم، تراکتور از بازیکنان و کادرفنی خوبی بهره می‌برد با اینکه امسال این تیم نتوانست بازیکن جدیدی به خدمت بگیرد اما با جوانان و بازیکنان باتجربه خود توانسته نتایج خوبی را کسب کند. قطعا برای پیروزی برابر تراکتور به میدان می‌رویم.

دیدگاه‌ها