کد خبر : 1479871 | 19 آذر 1396 ساعت 12:01 | 22K بازدید | 0 دیدگاه

جام ملتهای آسیا بدون بانوان ایران (عکس)

جام ملت های آسیا در اردن در حالی برگزار می شود که بانوان ایرانی به دلیل حذف در دوره مقدماتی در آن حضور ندارند.

به گزارش "ورزش سه"، چندی پیش تیم ملی فوتبال بانوان ایران در دور مقدماتی رقابت های جام ملت های آسیا حضور یافت اما نتوانست از پس رقبای خود بربیاد و به مرحله نهایی برسد در نتیجه با حذف در دور مقدماتی عطای حضور در این بازی ها را به لقایش بخشید. اکنون در حالی که مدت زمان زیادی تا آغاز این دوره از بازی ها باقی نمانده است قرعه کشی انجام گرفت و 8 تیم حاضر در این بازی ها رقبای خود را شناختند.


در گروه اول تیم های ژاپن، استرالیا، کره جنوبی و ویتنام حضور دارند و در گروه دوم نیز تیم های اردن، چین، تایلند و فیلیپین قرار گرفتند و برای قهرمانی در این رقابت ها خواهند جنگید. تیم قهرمان این دوره از رقابت ها خود را به رقابت های جام جهانی 2019 فرانسه خواهد رساند.

 

1258989

 

1258988


قرعه کشی این رقابت ها در حالی اتفاق افتاد که جای خالی بانوان ایرانی کاملا حس می شد و برخلاف تیم ملی فوتسال که همیشه مدعی اول قهرمانی در سطح آسیاست و در رقابت های مهم به عنوان یک پایه ثابت حضور دارد تیم ملی فوتبال بانوان ایران مدت زمان زیادی از تشکیلش نمی گذرد و تقریبا در اولین تورنمنت مهمی که حضور پیدا کرده بودند موفق نشدند از پس رقبا بربیایند و به بازی های نهایی برسند.

دیدگاه‌ها