کد خبر : 1480028 | 19 آذر 1396 ساعت 23:41 | 190.1K بازدید | 0 دیدگاه

موضع تند ابراهیمی و عشوری علیه مدیرعامل و سرمربی

طغیان شبانه ستاره‌های تراکتور؛ خداحافظ!

دو بازیکن باتجربه تراکتورسازی نسبت به تصمیمات مدیرعامل و سرمربی این باشگاه موضع گیری تندی انجام دادند.

طغیان شبانه ستاره‌های تراکتور؛ خداحافظ!

به گزارش ورزش سه، عصر امروز یحیی گل محمدی سرمربی تراکتورسازی برای هماهنگی جهت نقل وانتقالات نیم فصل این تیم نزد مصطفی آجورلو مدیرعامل باشگاه رفت و لیست مازاد و بازیکنان مد نظرش برای جذب را به او اعلام کرد.


بعد از این جلسه گل محمدی با دو تن از بازیکنان تراکتورسازی تماس گرفت و تصمیم خود درباره آنها را بیان کرد. اولی سینا عشوری بود که در لیست مازاد تراکتورسازی قرار گرفته و دومی محمد ابراهیمی ستاره محبوب سرخپوشان تبریزی که گل محمدی قصد دارد او را با لوسیانو پریرا مهاجم برزیلی  صنعت نفت معاوضه کند.


اعلام این دو تصمیم به دو ستاره محبوب و باتجربه تراکتورسازی به مذاق این دو بازیکن خوش نیامده و باعث ناراحتی آنها شده است. به همین خاطر این دو بازیکن در اینستاگرام شان صحبت هایی با هواداران انجام دادند و موضع گیری تندی نسبت به مدیریت و سرمربی تراکتورسازی داشتند.


محمد ابراهیمی که سالهای طولانی در تراکتورسازی حضور دارد، در این باره نوشت: «طبق تماسی که سرمربی تیم با بنده داشتند، تقاضای معاوضه من و شیمبا را دارند و در جلسه امروز با مدیرعامل تیم این تصمیم آقایان نهایی شد. این که مرا بازیچه تفکرات منفی خودشان قرار می دهند، بی انصافی است و امیدوارم نیم فصل خوبی را شما هواداران در کنار تیم داشته باشید. من معاوضه نمی شوم و تصمیمی که درست باشد را می گیرم.»

 

1259145


سینا عشوری نیز در پست اینستاگرامی خود اینطور توضیح داد: «اوکی، مشکل ما هستیم، می رویم، اما مردم را نمی توانید گول بزنید. می روم اما نه هوادار اینجا را از قلبم بیرون می کنم و نه غیرتم به تراکتور را از بین می برم. یاشا آذربایجان، یاشا تراکتور. امیدوارم سال بعد نوبت کسانی نباشد که نماد تراکتور هستند.»

 

1259144


به نظر می رسد این موضع گیری تند دو بازیکن محبوب تراکتورسازی واکنش های تندی از سوی هواداران برای یحیی گل محمدی داشته باشد و باید دید چه اتفاقاتی در این خصوص طی روزهای آینده رخ می دهد.

دیدگاه‌ها