کد خبر : 1480070 | 20 آذر 1396 ساعت 08:52 | 28.3K بازدید | 0 دیدگاه

مخالفت گسترده با تصمیم یحیی گل محمدی؛

تراکتوری‌ها از سرمربی تیم حمایت نمی‌کنند؟

پس از خداحافظی اینستاگرامی سینا عشوری و محمد ابراهیمی، جو گسترده ای در فضای مجازی علیه یحیی گل محمدی به راه افتاده و به نظر می‌رسد هواداران تیم تراکتور، به شدت مخالف جدایی دو بازیکن تیمشان هستند.

تراکتوری‌ها از سرمربی تیم حمایت نمی‌کنند؟

به گزارش "ورزش سه"،  پس از اینکه در ابتدای فصل هواداران استقلال به شدت خواهان پژمان منتظری و مجتبی جباری بودند و برای خرید این دو بازیکن، باشگاه را نیز تحت فشار قرار دادند یا هواداران سپاهان، سال‌ها برای حفظ محرم نویدکیا مقابل باشگاه و چند سرمربی تیم ایستادند و حالا تراکتوری‌ها برای تمدید حضور سینا عشوری و محمد ابراهیمی، مقابل کسی ایستاده‌اند که در بدترین برهه تاریخ تراکتور این تیم را تحویل گرفت و باوجود فقر بازیکن، نتایج بدی هم با آن ها نگرفت.

 

البته نمی‌توان از ارزش فنی عشوری و علی الخصوص ابراهیمی گذشت. محمد ابراهیمی سال‌ها در تراکتور حضور داشته و علاقه‌اش به این تیم کتمان نشدنی است. البته بر رفتارِ او نیز ایرادی وارد نیست؛ ابراهیمی با معاوضه مخالف است و دوست دارد تیم آینده‌اش را خودش انتخاب کند.

 

فصل گذشته مشابه چنین جریانی برای باشگاه پرسپولیس نیز پیش آمد و برانکو ایوانکوویچ، یکی از بهترین های فصل گذشته یعنی رامین رضاییان را کنار گذاشت و باوجود محبوبیت بسیار زیاد این بازیکن، اکثریت هواداران به سرمربی تیم اعتماد کردند و نتیجه این اعتماد را نیز در پایان فصل با موفقیت تیم دیدند.

 

دیدگاه‌ها