کد خبر : 1481020 | 24 آذر 1396 ساعت 14:04 | 52.9K بازدید | 0 دیدگاه

معاوضه اولویت اول استقلال برای جدایی بیت سعید

باشگاه استقلال قصد ندارد تا بازیکن شماره 7 خود را به آسانی از دست بدهد.

معاوضه اولویت اول استقلال برای جدایی بیت سعید

به گزارش "ورزش سه"، حسن بیت سعید جدا شده قطعی استقلال در نیم فصل است؛ اما آبی های تهرانی با توجه به کار سختی که برای جذب بازیکن در این مقطع از فصل پیش رو دارند، قصد ندارند تا بیت سعید را به آسانی در اختیار دیگر تیم های لیگ برتری قرار دهند. فولاد خوزستان با توجه به رابطه خوب بیت سعید و پورموسوی مشتری جدی این بازیکن است و از اواسط نیم فصل شایعاتی پیرامون حضور قطعی بیت سعید در اهواز به گوش می رسید و با شروع فصل نقل و انتقالات این شایعات جدی تر از گذشته دنبال می شود اما آبی ها هنوز واکنشی به این انتقال نداشتند.


به همین دلیل و با توجه به علاقه کادرفنی فولاد خوزستان و دیگر تیم های لیگ برتر به این بازیکن آبی های تهرانی ترجیح می دهند تا به جای صدور رضایت نامه این بازیکن در ازای پول نقد، این بازیکن را معاوضه کنند و به همین دلیل شایعاتی پیرامون انتقال زهیوی به استقلال تهران به گوش می رسد.


فولاد خوزستان و استقلال تهران تا به امروز درباره این انتقال واکنش رسمی نداشتند و مذاکره ای انجام ندادند و با توجه به اینکه فولادی ها پیش از این اعلام کردند که تنها در صورتی بیت سعید را جذب می کنند که این بازیکن رضایت نامه داشته باشد، به نظر می رسد این انتقال منتفی باشد.

دیدگاه‌ها