کد خبر : 1481021 | 24 آذر 1396 ساعت 14:32 | 9.2K بازدید | 0 دیدگاه

گواردیولا و صلاح، بهترین های ماه لیگ برتر (عکس)

پپ گواردیولا و محمد صلاح به عنوان بهترین مربی و بازیکن ماه نوامبر لیگ برتر انتخاب شدند.

 

به گزارش "ورزش سه"، گواردیولا که تیمش در 15 بازی پیاپی به پیروزی رسیده، برای سومین ماه پیاپی توانست این عنوان را از آن خود کرده و هت تریک کند.

 

1260038

 

تیم او توانست وستهام، منچستریونایتد و سوانسی را شکست دهد و حالا گواردیولا این فرصت را دارد که به اولین مربی تبدیل شود که چهار بار پیاپی عنوان بهترین مربی ماه را از آن خود کرده است. رقبای این ماه او، آنتونیو کونته، دایچ، مورینیو، کلوپ و ونگر بودند.

 

 

1260037

 

همچنین محمد صلاح، ستاره مصری لیورپول که عملکردی فوق العاده در ماه گذشته داشت، به عنوان بهترین بازیکن ماه انتخاب شد. او در 4 بازی که در ماه نوامبر انجام داد، 7 گل زد تا با اقتدار عنوان بهترین بازیکن ماه را دریافت کند. او دو گل در تقابل با وستهام، ساوتهمپتون و استوک سیتی به ثمر رساند و همچنین در تساوی 1-1 مقابل چلسی نیز گلزنی کرد. او در حال حاضر صدرنشین گلزنان لیگ برتر با 13 گل است. رابی بردی از برنلی، کوین دی بروین و رحیم استرلینگ از سیتی، اشلی یانگ از یونایتد، ادن هازارد از چلسی و شکودران مصطفی از آرسنال، رقبای صلاح برای کسب این عنوان بودند.

 

1260040

 

 

به علاوه، وین رونی که در جریان پیروزی 4 بر صفر اورتون مقابل وستهام هت‌تریک کرد، گلش به چکش‌ها که از میانه میدان به ثمر رسید به عنوان برترین گل ماه نوامبر لیگ برتر انتخاب شد.

دیدگاه‌ها