کد خبر : 1481353 | 25 آذر 1396 ساعت 18:24 | 5.6K بازدید | 0 دیدگاه

یک استعفای دیگر در تیم صبای قم

مسوول روابط عمومی صبای قم از ادامه همکاری با این تیم استعفاء کرد.

یک استعفای دیگر در تیم صبای قم

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال صبای قم پس از کسب چند نتیجه ناامید کننده و داشتن بدهی‌های فراوان مربوط به فصول گذشته سرانجام منجر به اعتراض اعضای این تیم شد؛ روز گذشته رضا رهقی سرپرست تیم صبای قم از سمت خود استعفاء داد و امروز هم محمدرضا شهباز‌پور، مسوول روابط عمومی این تیم با صبا قطع همکاری کرد.

 
 شهبازپور در این باره عنوان کرد: بیشتر نزدیکان باشگاه صبا به مشکلات تیم واقف هستند و ما هم با علم به تمام مشکلات وارد این عرصه شدیم ولی امید داشتیم با داشتن تجربه کافی و دوستان توانمند تیم فوتبال صبا را از بحران نجات دهیم.


او ادامه داد: از همان ابتدا بزرگترین مشکلمان بازیکنانی بودند که مد نظر آقای افاضلی بودند ولی به دلیل مشکلات جذب بازیکن نتوانستیم آنها را بگیریم که در نهایت چند تن از آنان به سبب اتفاقات ناخوشایند بیرون ماندند؛ خیلی تلاش کردیم و برای رفع مشکلات باشگاه دوندگی کردیم ولی متاسفانه راه به جایی نبردیم.

 

مسوول روابط عمومی سابق صبا اضافه کرد: با تمام مشکلات مالی باشگاه در حد توان سعی در اداره امور باشگاه کردیم ولی هیچ حمایت مالی از سوی  هیچ شخص و ارگانی به جز آقای کشوری‌فرد که تنها حامی تیم در استان هستند، نشدیم؛ از تمام هواداران و دست اندرکاران استان قم تشکر می‌کنم و امیدوارم در ادامه راه موفق باشند و احساس می‌کنم دیگر نمی‌توان با شرایط باشگاه ادامه داد.

دیدگاه‌ها