کد خبر : 1481608 | 26 آذر 1396 ساعت 19:33 | 28.1K بازدید | 0 دیدگاه

با صعود به جمع 4 تیم پایانی جام حذفی؛

خونه‌به‌خونه دومین تیم تاریخ‌ساز مازندرانی می شود؟

تیم فوتبال خونه به خونه در صورت کسب پیروزی برابر گسترش فولاد دومین تیم مازندرانی لقب می گیرد که به نیمه نهایی جام حذفی خواهد رسید.

خونه‌به‌خونه دومین تیم تاریخ‌ساز مازندرانی می شود؟

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال نوژن مازندران به سرمربیگری رضا تقوی در فصل 85-1384 موفق به صعود به مرحله نیمه نهایی رقابت های جام حذفی شد؛ اتفاقی که همچنان بهترین افتخار یک تیم مازندرانی در رقابت های جام حذفی به شمار می رود. البته در آن سال نوژن در نیمه نهایی مقابل پرسپولیس قرار گرفت و علیرغم نمایش خوبی که داشت در ضربات پنالتی مغلوب سرخپوشان پایتخت شد تا از صعود به فینال باز بماند.


نوژن چند سال پس از حضور در نیمه نهایی با فروش امتیاز به شهرداری نوشهر تبدیل شد و درست در همان سال ها تیم خونه به خونه متولد شد. حالا پس از سال ها خونه به خونه که به جمع 8 تیم پایانی جام حذفی راه یافته، این فرصت را دارد تا بار دیگر خاطره نوژن را برای فوتبالدوستان مازندارنی تکرار کند.


خونه به خونه در سال های اخیر با مدیریت حسن زاده از نظر مالی شرایط خوبی دارد و با حضور جواد نکونام شرایط منسجم تری را نسبت به سال های گذشته تجربه می کنند. آنها نیم فصل اول را در رتبه پنجم تمام کردند و با امیدواری زیادی به نیم فصل دوم رقابت های لیگ یک و صعود به لیگ برتر می اندیشند و در عین حال امیدوارند دومین تیم مازندرانی لقب بگیرند که جواز صعود به جمع 4 تیم پایانی رقابت های جام حذفی را کسب می کنند.


گفتنی است روز آینده تیم خونه به خونه از ساعت 13:45 دقیقه در ورزشگاه هفتم تیر میزبان تیم گسترش فولاد تبریز خواهد بود.

دیدگاه‌ها