کد خبر : 1481691 | 27 آذر 1396 ساعت 10:32 | 4K بازدید | 0 دیدگاه

با وجود پر‌کردن فرم ثبت نام رخ داد؛

پشیمانی پریچهره از حضور در انتخابات بسکتبال

سرپرست فدراسیون بسکتبال اعلام در لحظه آخر برای نام نویسی در انتخابات پشیمان شده است.

پشیمانی پریچهره از حضور در انتخابات بسکتبال

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که عصر دیروز مهلت نام نویسی از کاندیداهای فدراسیون بسکتبال به اتمام رسید؛ اخباری مبنی بر ثبت نام نصرالله پریچهره، سرپرست فعلی فدراسیون مطرح شد.
با این حال پریچهره در اطلاعیه ای که امروز فدراسیون بسکتبال صادر کرده، اعلام کرده از ثبت نام پشیمان شده است.


متن این اطلاعیه در ادامه آمده است:


«هفته پیش در پی حضورعده ای ازدلسوختگان بسکتبال دردفتر فدراسیون از این حقیر براساس تجربیات مدیریتی دعوت شد که به منظور خدمت به جامعه بسکتبال  جهت شرکت در انتخابات ثبت نام کنم.

 

من باتوجه به شرح وظایف سرپرستی قبول نکرده ودرجهت ایجادفضایی آرام درحوزه سرپرستی (برخلاف تفکرات مسموم برخی) گام برداشته و این امر را تا روز تحویل فدراسیون به رئیس آینده ادامه خواهم داد.


لذا برای احترام به پیشهاد این عزیزان  فرم پرکرده ولی اجرایی شدن آنرا منوط به هماهنگی و موافقت وزارت ورزش و جوانان می دانستم که پس از هم اندیشی و اجماع صلاح بر این شد که بهتراست برای عدم ایجاد شبهه اینکارصورت نگیرد و بنده هم تمکین کرده و از ادامه و تکمیل فرآیند ثبت نام منصرف شدم. در خاتمه بنظر میرسد بعضی از افراد لازم است تعمقی بر آیه (ن والقلم  ومایسطرون ) نمایند. »


بدین ترتیب در مجموع 24 نفر برای انتخابات فدراسیون بسکتبال ثبت نام کردند که در روزهای آینده نام کاندیداهای تایید صلاحیت شده اعلام خواهد شد.

دیدگاه‌ها