کد خبر : 1482813 | 02 دی 1396 ساعت 17:13 | 55.7K بازدید | 0 دیدگاه

اسماعیلی از ترکیب اصلی استقلال دور می شود؟

هافبک مهاجم گلزن استقلالی ها با توجه به اضافه شدن محسن کریمی و چند مهاجم دیگر احتمالا برابر نفت آبادان نیمکت نشین می شود.

اسماعیلی از ترکیب اصلی استقلال دور می شود؟

به گزارش "ورزش سه"، فرشید اسماعیلی با حضور شفر یکی از بازیکنان کلیدی استقلال در خط حمله بود و در گلزنی نیز عملکرد خوبی ثبت کرد. این بازیکن در دیدارهای استقلال با حضور شفر اکثرا در خط حمله و به عنوان یک مهاجم سایه در ترکیب قرار گرفت اما در هفته های اخیر از عملکرد خوب خود فاصله گرفته است.


اسماعیلی در دیدار با ایرانجوان بوشهر نیز خیلی روز خوبی نداشت و به ویژه در نیمه اول چند موقعیت خوب گلزنی را از دست داد تا حالا و با بازگشت محسن کریمی، جایگاه این بازیکن تهدید شود. کریمی در تمرینات از بازیکنان آماده استقلال است و شفر نیز در آخرین نشست خبری خود قبل از دیدار با نفت آبادان به آمادگی این بازیکن برای حضور در ترکیب اصلی اشاره کرد.


از سوی دیگر مهاجم سایه، پست تخصصی محسن کریمی است و این بازیکن احتمالا در دیدار با نفت آبادان جانشین اسماعیلی در خط حمله خواهد شد تا اسماعیلی با توجه به فرصت سوزی هایی که برابر ایرانجوان داشت، از ترکیب دور شد. اسماعیلی با حضور برزای، کریمی و اضافه شدن یک مهاجم خارجی احتمالا در نیم فصل دوم به پست تخصصی خود در مرکز زمین بازگردد و در این منطقه از زمین رقابت سختی با جپاروف، شجاعیان و دیگر هافبک های استقلال برای حضور در ترکیب خواهد داشت.

دیدگاه‌ها