کد خبر : 1483575 | 05 دی 1396 ساعت 21:48 | 18K بازدید | 0 دیدگاه

لیورپول 5 - 0 سوانسی؛ آتش بازی شب عید!

لیورپول در خانه خود با 5 گل سوانسی نگون بخت را بدرقه کرد.

لیورپول 5 - 0 سوانسی؛ آتش بازی شب عید!

 

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول موفق شد با ارائه نمایشی دیدنی با 5 گل از سد سوانسی گذشته و دوباره در رتبه چهارم جدول لیگ قرار بگیرد. بازی با برتری تیم کلوپ آغاز شد و این تیم در دقیقه 6 با شوت فوق العاده کوتینیو از پشت محوطه، به زیبایی به گل اول بازی دست یافت.

 

 

1262430

 

 

2 دقیقه بعد سوانسی فرصت بسیار خوبی برای جبران داشت؛ اما ضربه سر آیو با عکس العمل مناسب مینیوله همراه بود. در دقیقه 17 صلاح می توانست با ضربه سر زننده گل دوم تیمش لقب گیرد؛ اما او در این صحنه بدشانس بود.

 

در ادامه تیم کلوپ بر جریان بازی حاکم بود و موقعیت های نصفه و نیمه ای نیز خلق کرد که به نتیجه نرسید. در لحظات پایانی نیمه اول، فرمینو با حرکت انفرادی دیدنی بهترین بخت را برای زدن گل دوم داشت؛ اما ضربه زمینی او با اختلاف کمی به بیرون رفت تا نیمه اول با همان برتری 0-1 لیورپول به پایان برسد.

 

 

1262434

 

 

با شروع نیمه دوم مرسی سایدی ها حملات خود را استمرار داده و به گل هم رسیدند. در دقیقه 52 فرمینو موفق شد روی ارسال کوتینیو در دهانه دروازه زننده گل دوم لیورپول باشد.

 

لحظاتی بعد صلاح می توانست اختلاف را بیشتر کند؛ اما خروج تماشایی فابیانسکی مانع او شد. اما در دقیقه 65 آرنولد موفق شد با پیشروی در محوطه جریمه و ضربه ای فوق العاده، گل سوم لیورپول را نیز وارد دروازه سوانسی کند.

 

 

1262433

 

 

اما آتش بازی لیورپول تمامی نداشت و در دقیقه 67، این فرمینو بود که روی پاس دیدنی صلاح، موفق شد دروازه خالی سوانسی را باز کرده و زننده گل چهارم لقب گیرد.

 

 

1262431

 

 

حملات تیم کلوپ پایانی نداشت و در دقیقه 83، حاضران در آنفیلد شاهد به ثمر رسیدن گل دیگری بودند. چمبرلین در گوشه محوطه صاحب موقعیت شد و با ضربه ای تماشایی به گوشه دروازه، گل چهارم را نیز وارد دروازه فابیانسکی کرد.

 

در دقیقه 86 ضربه سولانکه با اختلاف کمی از کنار دروازه به بیرون رفت تا نهایتا مرسی سایدی ها با همان 5 گل حریف را مغلوب کنند.

دیدگاه‌ها