کد خبر : 1494875 | 12 دی 1396 ساعت 09:42 | 9.7K بازدید | 3 دیدگاه

زشت و زیبای صنعت نفت در لیگ برتر

صنعت نفت آبادان در همه ادوار حضورش در لیگ برتر شکست ها و برد های پرگلی را تجربه کرده است.

زشت و زیبای صنعت نفت در لیگ برتر

به گزارش "ورزش سه"، صنعت نفت آبادان در دو هفته اخیر یک باخت و یک برد پرگل را تجربه کرد. شاگردان فراز کمالوند در هفته شانزدهم با 4 گل مغلوب استقلال شدند و هفته گذشته نیز با 3 گل، علی دایی و سایپا را با شکست بدرقه کردند تا در دو هفته متوالی بهترین برد و بدترین باخت خود را تجربه کنند.


آنها در حالی که هفتمین حضورشان در لیگ برتر را تجربه می کنند، سابقه باخت با 6 گل را نیز در پرونده خود دارند و در لیگ برتر هیچگاه بردی با بیش از 3 گل نداشته اند. آبادانی ها در لیگ شانزدهم و در هفته هشتم با تساوی 3 بر 3 مقابل پدیده پرگل ترین تساوی شان را تجربه کردند و در هفته نهم نیز ماشین سازی تبریز را با 3 گل شکست دادند. در هفته هجدهم نیز آنها بازی برگشت با پدیده را با 3 گل مغلوب شدند تا بدترین باخت خود را در این فصل ثبت کنند.


برزیلی های فوتبال ایران در لیگ دوازدهم 4 شکست سنگین را داشتند. آنها 6 بر صفر به ذوب آهن، 6 بر 2 به نفت تهران، 4 بر 1 به تراکتور و 4 بر صفر به سایپا باختند. بهترین برد صنعت نفت در این دوره نیز در هفته 34 مقابل پیکان با 2 گل رقم خورد.


آبادانی ها در لیگ دهم بازهم 4 باخت افتضاح را تجربه کردند. باخت 6 بر 0 به ذوب آهن، 5 بر یک به نفت تهران، 6 بر 2 به استقلال و 4 بر یک به فولاد بدترین نتایج این تیم را رقم زد. برد 3 بر یک مقابل صبای قم تنها برد پرگل آنها در این فصل بود.


در لیگ هفتم دو باخت 3 بر یک به برق شیراز و صبای قم سنگین ترین شکست صنعت نفت و برد 3 بر 2 استقلال بهترین برد آنها بود. در لیگ دوم نیز شکست 4 بر 2 به پاس و 4 بر یک به سپاهان بدترین باخت و برد 3- یک بر ابومسلم بهترین برد آبادانی ها بود.

دیدگاه‌ها