کد خبر : 1495119 | 13 دی 1396 ساعت 11:46 | 171.9K بازدید | 0 دیدگاه

تعویق بازی با پرسپولیس باعث دریافت 4 گل از استقلال شد

کمالوند: آقای برانکو! به خاطر پرسپولیس بیچاره شدیم!

سرمربی تیم صنعت نفت آبادان نسبت به اظهارات برانکو ایوانکوویچ واکنش نشان داد.

کمالوند: آقای برانکو! به خاطر پرسپولیس بیچاره شدیم!

فراز کمالوند در گفت وگو با خبرنگار "ورزش سه" درباره اعتراض برانکو ایوانکوویچ سرمربی پرسپولیس به تعویق دیدار صنعت نفت و استقلال عنوان کرد: آقای برانکو دوست خوب من است اما خطاب به ایشان باید بگویم که تیم صنعت نفت آبادان به خاطر پرسپولیس بیچاره شده است. ما به خاطر تیم پرسپولیس و منافع ملی هیچ اعتراضی به تعویق مسابقه مان با این تیم در لیگ برتر نداشتیم تا سرخ پوشان با خیال راحت به دیدار آسیایی شان برسند. سازمان لیگ از ما خواست در نیم فصل با پرسپولیس بازی کنیم و به همین خاطر نه تعطیلاتی داشتیم و نه توانستیم بدنسازی خوبی انجام دهیم. پرسپولیس درگیر لیگ قهرمانان آسیا بود؛ اما ما تاوانش را دادیم.


وی ادامه داد: فشاری که دو بازی متوالی با پرسپولیس به ما وارد کرد، ثمره اش 4 گلی شد که از استقلال دریافت کردیم. اینکه الان آقای برانکو درباره تعویق بازی ما با استقلال صحبت کند، دور از انصاف است. ما هم می توانستیم آن زمان که پرسپولیس در مراحل حذفی آسیا بازی داشت، پایمان را در یک کفش کنیم و بگوییم پرسپولیس 3 روز بعد از آسیا باید با ما بازی کند. بعد از این ماجراها درست نیست که برانکو پای ما را وسط می کشد و اعتراض می کند.


سرمربی صنعت نفت همچنین گفت: ما هرچه کشیدیم از تعویق بازی با پرسپولیس بود. به خاطر همکاری سازمان لیگ با پرسپولیس ضربه خوردیم و به خاطر منافع ملی هم حرف نزدیم. آقای برانکو! انتظار داشتید در 10 روز 5 بازی که 4 تایش با پرسپولیس و استقلال است، انجام دهیم؟ این انصاف نیست.


کمالوند در پایان افزود: ما که نمی توانیم روزهای زوج بازی کنیم و روزهای فرد استراحت! طبیعی است زیر بار این برنامه ریزی نرویم. باز هم تاکید می کنم فشاری که به صنعت نفت وارد شد، به خاطر پرسپولیس و حضورش در آسیا بود.

دیدگاه‌ها