کد خبر : 1498602 | 28 دی 1396 ساعت 16:25 | 33.7K بازدید | 0 دیدگاه

دایی: به فحش‌ها در زمین جواب دادیم

سرمربی نارنجی پوشان پس از برتری در دیدار امروز برابر تراکتورسازی در نشست مطبوعاتی حاضر شد و درباره این بازی صحبت کرد.

دایی: به فحش‌ها در زمین جواب دادیم

به گزارش "ورزش سه"، علی دایی درباره بازی گفت: بازی سختی را ما امروز بردیم. تراکتور تیم بزرگی است و امروز هم به نظرم در بعضی از مواقع بهتر از ما کار کردند آنها در 4 صحنه اجازه شوت زنی داشتند و بعد از آن موقعیت آنچنانی به آنها ندادیم.


او ادامه داد: بچه ها امروز یک فوتبال خوب را بازی کردند. ما روز به روز بهتر می شویم. وقتی در تبریز بتوانید تراکتور را ببرید کار بزرگی انجام داده اید. ما هفته قبل یک بازی سخت داشتیم و بچه ها خیلی در آن بازی انرژی گذاشتند و خدا را شکر در آن شرایط توانستیم به بازی برگردیم و این هفته هم خدا لطف کرد و گلرمان توانست پنالتی عالی ایرانپوریان را بگیرد. شاید اگر آن پنالتی گل می شد نتیجه تغییر می کرد ولی خدا را شاکریم که توانستیم به بازی برگردیم. ما نیاز مبرمی به 3 امتیاز این بازی داشتیم و از اینکه توانستیم پیروز شویم خوشحالیم.


 

دایی در پاسخ به سوال خبرنگاری که آیا برای تساوی به تبریز آمده بودند و با خوش شانسی پیروز شدند یا اینکه از شرایط بد تراکتور در این بازی سود بردند گفت: ما اصلا در هیچ بازی برای تساوی به میدان نمی رویم. در این بازی استراتژی مان این بود که از ضدحمله هایمان بهترین استفاده را ببریم و برای برد به تبریز آمده بودیم. اصلا تساوی به درد ما نمی خورد و ما دنبال 3 امتیاز این بازی بودیم. ما در هر تیمی کار کنیم اصلا فرقی برایمان نمی کند و فقط برای سه امتیاز به میدان می رویم.

 

او ادامه داد: ما واقعا نیاز مبرمی به امتیازات کامل این بازی داشتیم و اگر بازی را دیده باشید می بینید که حملات خطرناکی روی دروازه تراکتور ایجاد کردیم. اگر بازیکنانم کمی باهوش بودند می توانستیم از ضدحملات بهتر از این ها باشیم. متاسفانه پاس های آخر را درست ندادیم و نتوانستیم درست از آنها استفاده کنیم ولی همانطور که گفتم در زمین تبریزی بیایید و برنده باشید به نظرم کار بزرگی است. بازیکنان سایپا نشان دادند اگر بخواهند می توانند تمام تیم ها را ببرند.

 

دایی در ادامه صحبت های خود گفت: ما نیم فصل اول از بازی با استقلال متاسفانه شکست و تساوی داشتیم و فکر می کنم 5، 6 هفته نتوانستیم ببریم ولی خب این بار بعد از بازی استقلال توانستیم تراکتور را ببریم. ما  نسبت به نیم فصل اول در این چند بازی تا به حال 8 امتیاز کسب کردیم که خب به نسبت ابتدای فصل خیلی بهتر بودیم. ما سعی می کنیم روز به روز نقاط ضعف مان را کمتر کنیم و ان شاالله بهتر باشیم و نتایج خوبی را کسب کنیم.

 

سرمربی سایپایی ها ادامه داد: امروز برای اولین بار وقتی هواداران تراکتورسازی را اینطور دیدم متاسفم شدم. من همیشه از این هواداران در همه جا دفاع کردم ولی وقتی از دقیقه یک شروع به فحاشی می کنند و شعارهای رکیک را می دهند که فکر می کنم هرکسی چنین صحبت های زشتی را به زبان می آورد لیاقت خود و خانواده اش است خب واقعا این کار ناشایست است. حیف آذربایجان است، تراکتور عقب افتاده عوض آنکه مثل همیشه تیمشان را تشویق و کمک کنند آنطور شعارها را می دهند که در روحیه تیمشان مطمئنا تاثیرگذار می شود. امروز حضور هواداران تراکتور موهبت خوبی برای ما بود اما با رفتارهایشان باعث شدند تا تیمشان تضعیف شود و ما روحیه بگیریم و این بازی را آنطور که دلمان می خواست انجام دهیم و نتیجه لازم را کسب کنیم.

 

او در این باره گفت:  کسانی که بخواهند نفوذ کنند و شعار بدهند و به نظرم لیدرها می توانند این شعارها را کنترل کنند و این فشار را از روی تیمشان بردارند. این هواداران تراکتور بودند که تیم را تشویق می کردند و برای من نیامده بودند، مطمئنا تراکتور هم هواداران خوب و بد دارد و در واقع همه جا خوب و بد داریم. من می گویم باشگاه خیلی خوب می تواند بازی را کنترل کند، من اصلا ناراحت نشدم. من تیمم برد و خدا را شکر می کنم. فکر می کنم هر کسی که به من توهین کرد به خودش و ناموس خودش توهین کرده و به غیر از این فکر نمی کنم. مگر قرار است با بد و بیراه این و آن ما ناراحت شویم و از کوره در برویم.

 

او ادامه داد: ما کارمان را در زمین بلدیم انجام بدهیم کارهای بیرون مال ما نیست. ما در مستطیل سبز کار می کنیم و آنجا من جوابم را می دهم هر کسی توهین می کند در آن مستطیل سبز پاسخ می دهم.  این تعداد کم را لیدرها و غیره می توانند آنطور که دلشان می خواهد راهنمایی کنند. اما تعداد زیاد را نمی توانند کنترل کنند. خود مردم در خیلی از مواقع با همین ها گلاویز شدند. من نه به دل گرفتم و نه چیز دیگری. من فقط خوشحالم که تیمم برده است.

 

دایی در پایان گفت: تیم من متکی به یک نفر، دو نفر نیست و تیمم تیم است. تیم دارد کار می کند و امروز یکی از روزهای خوب مهدی ترابی بود، مخصوصا نیمه دوم. من نیمه اول از او رضایت نداشتم اما او همان مهدی شد که هم به درد تیم ملی می خورد و هم باشگاه سایپا.

 

او در پایان گفت: من تصمیم جمع را قبول دارم و به هر تصمیمی که به تیم ملی کمک کند احترام می گذارم. ما هفته گذشته بازیکنانی که تیم ملی نیاز داشتند در اختیارشان گذاشتیم. هر کاری که لازم باشد برای موفقیت تیم ملی کشورم انجام خواهم داد.

دیدگاه‌ها