کد خبر : 1498915 | 29 دی 1396 ساعت 18:32 | 32K بازدید | 0 دیدگاه

کلوپ: سانچس به خاطر پول یونایتد را انتخاب نکرده

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول معتقد است که تصمیم سانچس مبنی بر پیوستن به یونایتد، به خاطر پیشنهاد مالی بهتر شیاطین سرخ نبوده و دلیل دیگری پشت این تصمیم بوده است.

کلوپ: سانچس به خاطر پول یونایتد را انتخاب نکرده

به گزارش "ورزش سه"، سانچس در آستانه پیوستن به یونایتد قرار دارد و احتمالا به زودی با هنریک مخیتاریان معاوضه خواهد شد. این در حالیست که منچسترسیتی مدت‌ها به دنبال جذب او بود و تلاش زیادی برای راهی کردن مهاجم شیلیایی به ورزشگاه اتحاد کرده است. حال کلوپ مدعی شد که علت پیوستن سانچس به یونایتد، پیشنهاد بالاتر شیاطین سرخ نبوده است.

 

 

1277240

 

 

او گفت:" می‌توانم با صحبت هایم تیتر یک روزنامه‌ها را رقم بزنم؛ ولی این کار را نمی‌کنم. این موضوع به من ربطی ندارد. ما کارهای خودمان را در نقل و انتقالات انجام می‌دهیم و هر کسی می‌تواند هر چه می‌خواهد بگوید. هیچ چیزی برای گفتن راجع به نقل و انتقالات ندارم؛ ولی می‌توانم تصور کنم که سیتی به خاطر پول قید خرید او را زده باشد. شاید به خاطر اینکه آنها دیگر به دنبال سیتی نبودند و سانچس نیز از فرصت به وجود آمده از سوی یونایتد استقبال کرده است.

 

الکسیس برای هر تیمی می‌تواند یک گزینه عالی باشد. به نظرم منطقی است که تیم‌ها به دنبال جذب او باشند. او واقعا بازیکن خیلی خوبی است و من هم دوست داشتم او در تیم ما بود."

دیدگاه‌ها