کد خبر : 1499497 | 02 بهمن 1396 ساعت 09:26 | 188.2K بازدید | 1 دیدگاه

گل‌های من هدیه خداوند است

رجزخوانی انصاری فرد برای مسعود شجاعی و آ ا ک

آقای گل سوپرلیگ یونان با بیان این که سختی های زیادی متحمل شده گل های به ثمررسیده را هدیه خداوند به او قلمداد کرد.

رجزخوانی انصاری فرد برای مسعود شجاعی و آ ا ک

به گزارش "ورزش سه"، مهاجم ایرانی المپیاکوس در ادامه درخشش خود در سوپرلیگ دو گل از سه گل تیمش را وارد دروازه زانتی کرد تا با این گل ها به تنهایی بر صدر جدول آقای گل ها خیمه زده و در آستانه رسیدن به افتخاری بزرگ قرار بگیرد.


کریم انصاری فرد عملکرد بسیار خوبی تا به اینجای فصل داشته و با 11 گل به یکی از سوپراستارهای فوتبال یونان تبدیل و مدعی اول آقای گلی لقب گرفته است تا محبوبیتش در بین طرفداران همین طور رسانه های این کشور به اوج خود برسد. پس از دیدارشب گذشته کریم از اینکه هواداران نام او را تشویق می‌کردند ابراز خوشحالی کرد و اقدام جالبی انجام داد که مورد توجه همه قرار گرفت.


گل های من هدیه خداوند است


کریم در پاسخ به سوالی درباره اینکه چرا پس از گلزنی آسمان را با دستانش نشان می‌دهد گفت:« همیشه گل‌هایم را از جانب خداوند می‌دانم. مثل تمام دین‌ها، ما هم خدای خودمان را داریم. می‌خواهم از او تشکر کنم. واقعا این بار از او ممنونم. وقتی خوشحالم و جشن می‌گیریم، همواره خدا را به یاد دارم و این گل‌ها را از جانب او می‌دانم».


گارسیا همیشه انتظارات بالایی دارد


درباره انتظارات مربی، کریم ادامه داد:« مربی اهداف خودش را برای هر بازی دارد. ما سعی می‌کنیم در این برنامه بهترین عملکرد را داشته باشیم. گارسیا همیشه انتظارات بالایی دارد، اینکه سریع بازی کنیم، آماده باشیم و وقتی توپ را لو می‌دهیم، سریعا توپ را به دست آوریم».

 

1277905


از تشویق طرفداران هیجان زده می شوم


کریم درباره اهدا پیراهنش به یک هوادار معلول گفت:« حس خیلی فوق العاده ای داشتم و می‌خواهم با انرژی و قدرت بیشتری ادامه دهم. این که هواداران نام تو را صدا بزنند حس فوق العاده ای دارد. با این حرکت (اهدا پیراهن) سعی داشتم از آنها تشکر کنم، از آنهایی که با وجود مشکلات حرکتی، کنار ما هستند و ما را حمایت می‌کنند. هدیه کوچکی بود و دوست داشتم پیراهن های بیشتری داشتم تا به همه هدیه می‌دادم».

 

1277890


خیلی سختی کشیدم تا به اینجا برسم


کریم سپس درباره اینکه در ابتدای فصل از فهرست تیم خارج شده بود و حالا بهترین گلزن تیمش است گفت:« بازیکنان دوست دارند بازی کنند. وقتی شرایط اینگونه نباشد، باید بیشتر تلاش کرد. در 3 ماه اول، من از فهرست تیم خارج بودم و بازی های زیادی را از دست دادم؛ ولی به تلاشم ادامه دادم و به من فرصت داده شد. آماده بودم که با تمام وجود در زمین ظاهر شوم. خدا را بابت این فرصت شاکر هستم. تلاش زیادی انجام می‌دهم و این تلاش را تا پایان ادامه خواهم داد».


برای مسعود خیلی ناراحتم


انصاری فرد درباره تقابل با آ ا ک و مسعود شجاعی گفت:« من و مسعود دوستان خوبی هستیم. از 14 سالگی او را می‌شناسم. ما در تیم ملی هم تیمی بودیم و حالا او کاپیتان ماست. برایش ناراحتم، زیرا کار سختی مقابل ما پیش رو خواهد داشت. ما سخت تلاش خواهیم کرد تا قهرمان شویم و هواداران را خوشحال کنیم».

دیدگاه‌ها