کد خبر : 1499499 | 02 بهمن 1396 ساعت 09:27 | 12.5K بازدید | 0 دیدگاه

انتصاب نواب رییس و دبیر جدید فدراسیون

رییس کبدی به همکاری با همسرش پایان داد!

رییس فدراسیون کبدی دبیر و نواب رئیس آقایان و بانوان خود را انتخاب کرد.

رییس کبدی به همکاری با همسرش پایان داد!

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از سایت فدراسیون کبدی، از سوی رئیس فدراسیون کبدی، عباس فرهمند مهر به عنوان دبیر، صغری روحبخش شیوایی و سعید مقدم بقاء به عنوان نواب رئیس فدراسیون کبدی انتخاب شدند تا کادر مدیریتی و اجرایی فدراسیون بصورت منسجم تر برنامه های خود را پیاده کند.


انتخابات فدراسیون کبدی 25 آذر برگزار شد و عباس اورسجی با کسب 33 رای به عنوان رئیس فدراسیون کبدی انتخاب شد.


عباس اورسجی با رویکرد مدیریت مشارکتی و استفاده از نیروهای جوان و متخصص عباس فرهمند مهر و سعید مقدم بقاء را به عنوان دبیر و نایب رئیس فدراسیون کبدی انتخاب کرد.


در بخش بانوان هم صغری روحبخش شیوایی به عنوان یکی از مدیران با سابقه وزارت ورزش و جوانان همکاری خود را با فدراسیون کبدی در پست نایب رئیس بانوان ادامه خواهد داد.


از نکات قابل ذکر در خصوص انتخاب های جدید رئیس فدراسیون کبدی می توان به بکارگیری سعید مقدم بقاء اشاره کرد که یکی ملی پوشان سیستان وبلوچستانی و مربیان اسبق تیم ملی کبدی ایران در سال های گذشته است.


گفتنی است؛ پیش از این همسر و برخی از دیگر اقوام رییس جدید فدراسیون در پست های کلیدی فعالیت می کردند که این موضوع حرف و حدیث هایی را به همراه داشت. حالا اورسجی تصمیم گرفت تغییر رویه داده و از نیروهای جدید در این سمت ها استفاده کند.

 

دیدگاه‌ها