کد خبر : 1499510 | 02 بهمن 1396 ساعت 10:32 | 4.7K بازدید | 0 دیدگاه

سرمربی رم: مصدومیت ضربه سختی به ما زد

اوزه بیو دی فرانچسکو، سرمربی رم پس از تساوی 1-1 مقابل اینتر مدعی شد که مصدومیت های متعدد باعث شد تا تیمش شرایط خوبی نداشته باشد.

سرمربی رم: مصدومیت ضربه سختی به ما زد

به گزارش "ورزش سه"، رم شب گذشته مهمان اینتر بود و در حالی که در ابتدا از حریف پیش افتاده بود، در نهایت با تساوی 1-1 زمین را ترک کرد. پس از بازی، دی فرانچسکو تاکید کرد که مصدومیت های متعدد باعث شده تا تیمش نتواند نتیجه مطلوب را کسب کند.

 

او گفت:" بین دقایق 65 تا 70 نمایش خیلی خوبی داشتیم. پس از آن تیم دچار افت شد. در خط میانی گزینه های کمی داشتیم و از همین رو دستم بسته بود. مجبور شدیم عقب بکشیم، نتوانستیم آنطور که می‌خواستیم ضد حمله بزنیم و از این بابت ناراحت هستیم.

 

 

1260950

 

 

بزرگترین اشتباه ما این بود که نتوانستیم به خوبی جلوی اینتر را بگیریم. متاسفانه گزینه های زیادی نداشتم بنابراین تلاش کردم تا از تعویضی هایی که داشتم بهترین استفاده را ببرم. اشتباهاتی داشتیم و اینتر ما را مجازات کرد. خیلی سریع نبودیم و در پاس کاری ها اشتباهاتی داشتیم. اگر به بازیکنان روی نیمکت نگاه کنید، من فقط مدافع میانی، مهاجم و بازیکنان جوان در اختیار داشتم. متاسفانه فلورنزی تنها گزینه ما بود که می‌توانست تیم را رو به حمله پیش ببرد و او نیز به اندازه کافی آماده نبود."

دیدگاه‌ها