کد خبر : 1501805 | 11 بهمن 1396 ساعت 17:08 | 8.6K بازدید | 0 دیدگاه

سرمربی طلایی پوشان به هواداران این تیم چه گفت؟

ابراهیم زاده به دنبال اتحاد هواداران با سپاهان

منصور ابراهیم زاده روز گذشته در بخشی از اولین تمرین خود با هواداران تیم گفتگو کرد.

ابراهیم زاده به دنبال اتحاد هواداران با سپاهان

به گزارش "ورزش سه"، نتایج ضعیف تیم سپاهان طی سه فصل اخیر سبب شده که از سوی هواداران این تیم ، فشار زیادی روی بازیکنان، کادر فنی و البته مدیران باشگاه طی مقاطع مختلف وجود داشته باشد و این فشار گاهی موجب تصمیمات اشتباه نیز شده است.


طی چند سال اخیر مربیان مختلف با استقبال هواداران به اصفهان رفتند، ولی سرنوشت مشابهی در انتظار آنها بود و همگی پس از اینکه نتایج خوبی نگرفتند، با شعارهای هواداران علیه خود باشگاه را ترک کردند؛ این سرنوشت برای استیماچ، فرکی، ویسی و در نهایت کرانچار تا امروز که منصور ابراهیم زاده هدایت تیم را برعهده داشته، اتفاق افتاده و نگرانی عمده ی سرمربی جدید سپاهان در اولین جلسه تمرینی نیز بود.


البته این مشکل فقط در مورد مربیان تیم نبوده و طی این مدت هواداران به شدت به عملکرد برخی بازیکنان نیز اعتراض داشته اند، تا جایی که برخی از آنها نظیر شاهین ثاقبی زیر فشار زیاد ترجیح دادند باشگاه را ترک کنند و حتی در مقطعی از این فصل رسول نویدکیا هم به دلیل شعار هواداران اعلام کرد که از تیم جدا خواهد شد.


با این مشکلات و حاشیه ها برگزاری جلسات تمرین پشت درهای بسته تبدیل به عادت این روزهای باشگاه شده؛ با این حال مدیران باشگاه در صدد هستند شرایط بهتری روی سکوهای نقش جهان رقم بزنند و جلسه ای که میان اعضای هیئت مدیره باشگاه و کانون هواداران برگزار شد نیز در همین راستا بود و پس از این جلسه بود که تابش سرپرست موقت باشگاه برخلاف اخباری که پیش تر اعلام شده بود، اجازه داد هواداران در اولین تمرین با حضور ابراهیم زاده حضور داشته باشند.


سرمربی جدید سپاهان که به خوبی از تاثیر هواداران بر موفقیت تیم آگاه است، روز گذشته در حالی که کریم قنبری تمرینات را پیگیری می کرد، برای دقایقی با هواداران به گفتگو پرداخت و در جوی صمیمی با تشبیه تیم فوتبال سپاهان به ماشینی که خراب شده و نیاز به کمک دارد، گفت: « سپاهان الان مثل ماشینی است که خراب شده است؛ همه با هم باید به تیم کمک کنیم و اگر هر کسی یک قسمت از ماشین را هُل بدهد، ممکن است اصلا حرکتی نکند. شما الان هوادار سپاهان هستید. آیا کسی می تواند بگوید شما هوادار سپاهان نیستید؟!  این بازیکنان هم همه بازیکن سپاهان هستند و قرارداد دارند. باید همدیگر را باور کنیم و همدیگر را کمک کنیم برای بهتر شدن؛ اینکه همه با هم سپاهان را در نظر داشته باشیم و فقط به سپاهان فکر کنیم. نمی دانم بین شما کسانی دهه 50 سپاهان را یادش می آید که مشکلات زیادی داشتیم یا خیر، ولی می خواهم این را بگویم که سپاهان ریشه دار است. شاید به مو برسد؛ ولی پاره نمی شود. الان ممکن است شاخ و برگ سپاهان زده شده باشد؛ ولی ریشه ها باقی مانده است و باید به هم کمک کنیم.»

 

گفتنی است تیم فوتبال سپاهان روز جمعه باید در اولین تجربه خود با منصور ابراهیم زاده به مصاف پرسپولیس برود.

دیدگاه‌ها