کد خبر : 1509369 | 13 اسفند 1396 ساعت 17:53 | 10.7K بازدید | 0 دیدگاه

برایتون 2-1 آرسنال

شکست تلخ آرسنال در زمین برایتون

آرسنال از هفته 29 لیگ جزیره در زمین برایتون با نتیجه 2-1 مغلوب شد و سومین شکست متوالی خود در یک هفته گذشته را تجربه کرد.

شکست تلخ آرسنال در زمین برایتون

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال زخم خورده پس از دو شکست متوالی 3-0 برابر سیتی، به زمین تیم رده دوازدهمی برایتون آمده بود تا بلکه با کسب سه امتیاز این بازی، روحیه از دست رفته خود را بازیابد اما توپچی ها خیلی زودتر از حد تصور از میزبان خود عقب افتادند.

 

 

1287609

 

 

برایتون که بازی را بهتر آغاز کرده بود، دقیقه 7 به گل رسید. روی یک ضربه کرنر، خروج اشتباه پتر چک کار دست آرسنال داد. دافی روی دستان چپ با سر توپ را برای دانک فرستاد او درون محوطه جریمه با یک بغل پای محکم توانست کار با 1-0 به سود برایتون کند.

 

 

1287611

 

 

آرسنال برای جبران گل خورده جلو کشید ولی دقیقه 24 یک گل دیگر هم دریافت کرد. اشتباه کشیلنی در ارسال پاس باعث شد توپ به گراس برسد و او هم با یک سانتر دقیق برای مورای، زمینه ساز گل دوم برایتون شد. ضربه سر مورای از زیر دستان چک درون دروازه توپچی ها غلتید.

 

 

1287610

 

 

آرسنال تیم سراپا حمله بود و برایتون روی ضد حملات بسیار خطرناک نشان می داد و در یکی دو موقعیت حتی می توانست کار را 3-0 و 4-0 کند تا اینکه دقیقه 42 اوبامیانگ روی پاس ژاکا از درون شش قدم توانست فاصله را به یک گل کاهش دهد.

ضربه سر کشیلنی در دقیقه 45 که به تیر برخورد کرد، آخرین صحنه خطرناک نیمه اول بود تا برایتون با برتری 2-1 به رختکن برود.

 

آرسنال نیمه دوم را هجومی آغاز کرد و برایتون در زمین خودی محبوس شد.

توپچی ها  با وجود احاطه کامل بر توپ و میدان، قادر به خلق موقعیت های جدی گلزنی نبودند و روی شوت های از راه دور سعی در رسیدن به گل تساوی داشتند.

 

 

1287628

 

دو شوت از ژاکا و اوزیل که این دومی با واکنش عالی گلر برایتون تبدیل به گل نشد، جدی ترین خطرات آرسنال تا دقیقه 60 بودند.

برایتون نیز روی ضدحملات توسط ایسکوئردو خطرناک نشان می داد.

 

 

1287627

 

 

دقیقه 63 اوبامیانگ تا آستانه زدن گل تساوی هم پیش رفت ولی پس از گذر از سد دروازه بان، در سد مدافع برایتون ماند و نتوانست کار را تمام کند.

آرسنال در ادامه بازی تلاش بسیاری برای زدن گل تساوی به خرج داد ولی با وجود مالکیت کامل بر توپ و میدان نتوانست از سد دفاع منسجم برایتون عبور کرده و در نهایت بازی با همان نتیجه 2-1 به سود میزبان تمام شد. با این شکست، آرسنال 45 امتیازی و در رده ششم باقی ماند.

 

دیدگاه‌ها