کد خبر : 1511423 | 22 اسفند 1396 ساعت 08:57 | 13.7K بازدید | 0 دیدگاه

تاباتا: جایزه ام متعلق به کل اعضای تیم است

راز پیروزی الریان مقابل الهلال از زبان ستاره برزیلی

ستاره برزیلی الریان قطر اعلام کرد تیمش شایسته برد در مصاف با الهلال عربستان بوده است.

به گزارش "ورزش سه"، تیم الریان قطر در چارچوب رقابت های هفته چهارم لیگ قهرمانان آسیا مقابل الهلال عربستان به برتری رسید و اندوخته امتیازی‌اش را به عدد 6 رساند. الریان حالا با این برد هم امتیاز با استقلال و به صورت مشترک با نماینده ایران در صدرجدول گروه چهارم قرار گرفته و امید زیادی به صعود از این گروه دارد.


رودریگو تاباتا ستاره برزیلی تیم الریان درباره پیروزی روز گذشته تیمش مقابل الهلال به سایت کوره گفت: شب خیلی خوبی را سپری کردیم. ما بازی خوبی به نمایش گذاشتیم و استحقاق پیروزی در این بازی را داشتیم. برد خوبی به دست آوردیم و دلیلش هم بازی گروهی بود که انجام دادیم و توانستیم با فوتبال مالکانه برنده زمین باشیم.

 

1289773


وی درباره انتخابش به عنوان برترین بازیکن زمین تاکید کرد:‌ من همیشه سعی می‌کنم بازی خوبی انجام دهم؛ اما طبیعی است که گاهی اوقات آنطور که دلم می‌خواهد نشود. با این حال مهم این است که برگشتم و بازی خوبی انجام دادم. برای من همیشه مهم ترین مساله کمک کردن به تیم است و جایزه ای که دیروز گرفتم هم متعلق به کل تیم است.


در جدول گروه D  لیگ قهرمانان آسیا اکنون استقلال و الریان با 6 امتیاز و تفاضل گل و گل زده برابر مشترکا صدرنشین هستند؛ البته استقلال به لطف گل زده در خانه حریف، موقتا رتبه یک را به خود اختصاص داده است؛ همچنین العین امارات با 4 امتیاز سوم است و الهلال با اندوخته امتیازی در رتبه آخر گروه قرار دارد.

دیدگاه‌ها