کد خبر : 1511438 | 22 اسفند 1396 ساعت 09:45 | 6.5K بازدید | 0 دیدگاه

الدوحیل دست از صدرنشینی برنمی‌‌دارد

جمال بلماضی سرمربی تیم الدوحیل می گوید علی رغم صعود از گروه، آن ها بازی های بعدی را جدی خواهند گرفت.

الدوحیل دست از صدرنشینی برنمی‌‌دارد

به گزارش "ورزش سه"، الدوحیل دیروز به شکلی عجیب لوکوموتیو را در ازبکستان شکست داد. آن ها تا دقیقه 90 از حریف عقب بودند اما دو گل از یوسف بالعربی ورق را برگرداند و بازی را به نفع الدوحیل خاتمه داد تا این تیم قطری اولین تیم صعود کننده در لیگ قهرمانان 2018 باشد.

 

جمال بالماضی سرمربی الدوحیل پس از این بازی گفت: ما از بابت صعود خوشحالیم اما دست از صدرنشینی بر نمیداریم و بسیار خوشحالیم که با پیروزی در این بازی به دور دوم صعود کنیم. نه فقط از صعود، بلکه از روحیه بالای بازیکنان نیز بسیار خوشحالیم. آن ها اصرار زیادی به پیروزی داشتند و این را در زمان مسابقه نشان دادند و همین کمک کرد که عقب افتادن از حریف را جبران کنند. آن ها ناامید نشدند و تحمل کردند و در دقایق پایانی ابتدا گل تساوی و سپس گل پیروزی بخش را به ثمر رساندند.

 

او ادامه داد: جا دارد از بازیکنان تیم به خاطر بازی خوب تشکر کنم و باید همین قدرت و اصرار در دیگر بازی ها هم وجود داشته باشد. بازی همانطور که فکر میکردیم بسیار سخت بود. در نیمه اول موفق نبودیم و شانس با ما یار نبود. 4 موقعیت گلزنی داشتیم که گل نشد اما آن ها از تک موقعیت استفاده کردند. ما در نیمه دوم تغییراتی ایجاد کردیم و روی حریف فشار زیادی ایجاد کردیم و توانستیم در آخرین دقایق پیروز شویم.

 

بالماضی در پایان گفت: خداراشکر که توانستیم پیروز شویم و صعود کنیم اما هنوز صدرنشین نشدیم و هدفمان صدرنشینی است. دو بازی دیگر در گروه داریم که باید در آن ها پیروز شویم.

دیدگاه‌ها