کد خبر : 1512887 | 02 فروردين 1397 ساعت 14:07 | 21.3K بازدید | 0 دیدگاه

بلاتکلیفی ادامه دار و نگران کننده در رشته مدال آور

تصمیم رسول خادم در سال جدید تغییر می کند؟

کشتی ایران با وجود آغاز سال نو همچنان در بلاتکلیفی به سر می برد.

تصمیم رسول خادم در سال جدید تغییر می کند؟

به گزارش "ورزش سه"، بیش از 3 هفته از استعفای رسول خادم از ریاست فدراسیون کشتی می گذرد و با وجود شروع سال جدید این فدراسیون همچنان در بلاتکلیفی به سر می برد. 


در 22 روز گذشته وزارت ورزش بارها مخالفت خود را با این استعفا اعلام کرده؛ اعضای مجمع فدراسیون هم با تشکیل مجمع فوق العاده مخالفت قاطع خود را به گوش رسول خادم رساندند و ورزشکاران و مردم هم در این مدت از رییس مستعفی فدراسیون حمایت کردند.


با این وجود رسول خادم هنوز از تصمیم خود برنگشته و این اتفاق تا همین حالا هم ضربه هایی را به بدنه کشتی ایران وارد آورده است. شرکت نکردن تیم ملی کشتی آزاد در جام جهانی آمریکا که 20 روز دیگر برگزار می شود و لغو میزبانی ایران در جام جهانی کشتی فرنگی از جمله تبعات اولیه این بلاتکلیفی هاست. 


حتی لالوویچ، رییس اتحادیه جهانی نیز اعلام کرده باید از بازگشت رسول خادم اطمینان حاصل کند تا با فدراسیون کشتی ایران مذاکره رسمی داشته باشد. 


با شرایط فعلی بعید است در 10 روز آینده و تا پایان نوروز هم اتفاق خاصی برای فدراسیون کشتی رخ دهد و تصمیم جدیدی گرفته شود. فعلا رسول خادم پای خود را کنار کشیده و روی مواضع خود ایستاده است. از سوی دیگر وزارت ورزش هم قبول نمی کند که برای فدراسیون کشتی کم گذاشته و این موضوع بلاتکلیفی عجیبی ایجاد کرده است.


بدون شک با توجه به اتفاقات ماههای اخیر یکی از چهره های ورزش ایران در سال 96 رسول خادم بود. حالا باید دید در سال 97 رییس فدراسیون کشتی راضی به بازگشت می شود یا اینکه برای همیشه از فدراسیون کشتی خداحافظی خواهد کرد.


مجمع فدراسیون تا 20 فروردین ماه فرصت خواسته تا رسول خادم را راضی به بازگشت کند. البته نباید فراموش کنیم چه خادم برگردد و چه تصمیم به رفتن بگیرد، کار فدراسیون کشتی در آماده سازی تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی برای بازی های آسیایی و مسابقات جهانی سخت به نظر می آید.

دیدگاه‌ها