کد خبر : 1514164 | 10 فروردين 1397 ساعت 18:38 | 44.8K بازدید | 0 دیدگاه

سپیدورد ماموریت بزرگ جادوگر

علی کریمی؛ رقیب محبوب(عکس)

علی کریمی حتی در هیبت سرمربی تیم رقیب هم یک ستاره محبوب و مورد توجه است.

به گزارش" ورزش سه" دو تیم سپیدرود و پارس جنوبی در یک بازی حساس از هفته بیست و ششم رقابت های لیگ برتر در رشت به مصاف همدیگر رفته اند. از نکات قابل توجه این مسابقه اینکه در مراسم پیش از آغاز مسابقه بازیکنان و کادرفنی پارس جنوبی به سمت علی کریمی سرمربی سپیدرود رفته و با او برخورد گرمی داشته و عکس یادگاری گرفتند.


این موضوع جالبی است که جادوگر حتی در لباس مربیگری تیم رقیب برای رقبایش نیز یک چهره محبوب است. در مراسم پیش از مسابقه مهدی تارتار سرمربی تیم پارس جنوبی با کریمی برخورد گرمی داشت و در کنار او عکس یادگاری گرفت. البته تارتار و کریمی هردو سابقه بازی در پرسپولیس را دارند و در این تیم در کنار هم بازی کرده اند.


اما برخورد کریمی و محسن فروزان در حالیکه دروازه بان پارس جنوبی یک استقلالی است و همیشه از علاقه اش به این تیم با صراحت حرف می زند نیز در نوع خودش جالب توجه بود.


کریمی به عنوان یک مربی جوان و محبوب تنها کسب نتیجه و ساختن تیمی موفق را کم دارد تا بتواند به عنوان یک وزنه تاثیرگذار درعرصه فنی فوتبال ایران کماکان حضور داشته باشد. او با نگه  داشتن سپیدرود می تواند قدم بزرگی در مربیگری اش بردارد. کریمی هرچند هنوز تحصیلات مربیگری را به طور کامل و در سطح بالا انجام نداده اما او در هرتیمی بوده بازیکنانش بسیار دوستش داشته و از او حرف شنوی داشته  اند. او اتوریته لازم را دارد و نتایج بدی هم نگرفته است و همانطور که گفته شد نگه داشتن سپیدورد در اولین سال مربیگری اش می تواند یک گام بسیار موثر در آینده مربیگری اش باشد.

 

1292488

 

1292487

 

1292486


عکس: مهدی ابراهیمی

دیدگاه‌ها