کد خبر : 1516701 | 22 فروردين 1397 ساعت 14:08 | 23.9K بازدید | 0 دیدگاه

ام آی اس نزدیک تر از همیشه به لیگ برتر

شاگردان محمود فکری برای صعود به لیگ برتر تنها ٤ امتیاز از سه بازی پیش روی خود می خواهند.

ام آی اس نزدیک تر از همیشه به لیگ برتر

به گزارش "ورزش سه"، نفت مسجدسلیمان روز گذشته موفق شد تا اولین باخت سال اکسین در کرج را به شاگردان لطیفی با تک گل میلاد میداوودی متحمل کند و بازهم به لیگ برتر نزدیک تر شود.


شاگردان فکری حال تنها به نتایج تیم خود دقت دارند و با ٤ امتیاز از سه بازی پیش رو به جمع لیگ برتری ها خواهند پیوست.


مسجدسلیمانی ها در اولین نبرد فینال گونه در خانه از نساجی میزبانی می کنند که دوئل محمود فکری و شاگردان سابقش می تواند زیبا از آب در بیاید. آنها در بازی دوم به مصاف بادران در تهران خواهند رفت و در نبرد آخر خود در خانه میزبان مس رفسنجان هستند، دیداری که مطمئنا ورزشگاه بهنام محمدی این شهر جای سوزن انداختن نخواهد داشت و پیر و جوان برای جشن صعود به استادیوم می روند.


نفتی ها اما چهار فصل قبل نیز موفق شدند تا به لیگ برتر صعود کنند که از آن تیم تنها عباس عسکری و صادق صادقی دو بازیکن مسجدسلیمانی در تیم این فصل حضور دارند.


عباس عسکری در گفت و گو با خبرنگار ما درباره لذت صعود دوباره گفت: هنوز هیچ چیز تمام نشده ما تا آخرین بازی تلاشمان را می کنیم و نباید مغرور شویم، خداراشکر روز گذشته بازی را بردیم و اکنون سرنوشتمان در دست خودمان است. انشالله در بازی با نساجی و در کنار هواداران برای برد خواهیم جنگید تا پیش از هفته پایانی صعودمان را مسجل کرده باشیم.


صادق صادقی نیز به خبرنگار ما گفت: تمام دلخوشی جوانان مسجدسلیمان به همین تیم است، بار قبلی که به لیگ برتر آمدیم تا یک هفته در شهر جشن بود و همه مردم خوشحال بودند. امیدواریم بازهم این لذت شیرین را به آنان هدیه بدهیم و فصل بعد نماینده شایسته خوزستان در لیگ برتر باشیم.

 

1295067

 

1295065

دیدگاه‌ها