کد خبر : 1516913 | 23 فروردين 1397 ساعت 11:13 | 4.9K بازدید | 0 دیدگاه

دوئل فولادی های سابق برابر فولاد در غدیر

بختیار رحمانی، رشید مظاهری، اکبر ایمانی و حمید بوحمدان سابقه حضور در فولادخوزستان را داشته اند.

به گزارش ورزش سه، فولاد خوزستان امروز و در ورزشگاه غدیر از تیم ذوب آهن میزبانی می کند، برد در این بازی امیدهای قرمزهای اهوازی برای کسب سهمیه آسیایی را کمی بیشتر می کند.

 

نکته جالب این بازی تقابل چهار بازیکن که سابقه حضور در فولاد را داشته اند، برابر قرمزهای اهوازی است.

 


بختیار رحمانی، کاپیتان چندین فصل فولادی ها که با این تیم قهرمان شد، در ابتدای فصل و در حالیکه در لیست پورموسوی قرار داشت، به دلایل نامعلومی از این تیم جدا شد و در نیم فصل اول با پیراهن پیکان موفق به گلزنی برابر این تیم شد و حال باید با پیراهن ذوب آهن در مقابل قرمزهای اهوازی دیدار کند.

 

1295345

 

اکبر ایمانی، هافبک دفاعی فولادی ها که با نظر اسکوچیچ به این تیم ملحق شد و در نیم فصل لیگ قبل از قرمزهای اهواز جدا و به پدیده پیوست. او نیم فصل لیگ امسال و در حالیکه پیشنهادات دیگری داشت به ذوب آهن بازگشت.

 


حمید بوحمدان نیز تنها یک فصل سابقه بازی در فولاد را دارد، او فصل قبل با این تیم نتوانست موفق باشد و در ابتدای این فصل خیلی زود به ذوب آهن پیوست.

 

1295346

 


محمدرشید مظاهری دروازه بان گچسارانی که بعد از استقلال اهواز راهی فولاد شد اما علی رغم سن کمش در زمان فرکی از این تیم جدا شد و به ذوب آهن پیوست. مظاهری در ذوب آهن آنقدر درخشید که اکنون یکی از گزینه های اصلی حضور در جام جهانی ٢٠١٨ است.

دیدگاه‌ها