کد خبر : 1518355 | 29 فروردين 1397 ساعت 11:26 | 26.8K بازدید | 0 دیدگاه

رد ادعای سه اخطاره‌بودن خان احمدی

نفت-نساجی؛ سه هیچ نمی‌شود

با وجود اعتراض باشگاه نساجی به دلیل استفاده نفت مسجد سلیمان از بازیکن محروم، کمیته مسابقات لیگ دسته اول این موضوع را رد کرد.

نفت-نساجی؛ سه هیچ نمی‌شود

به گزارش " ورزش سه" حساسیت در لیگ یک و در هفته های پایانی به اوج خود رسیده است و اوج حساسیت در بالای جدول و جایی است که تیم ها برای حضور در لیگ برتر مبارزات سختی را برگزار می کنند. روز گذشته و در یکی از حساس ترین مسابقات هفته تیم نفت در مسجد سلیمان میزبان نساجی قائمشهر بود و در نهایت این فینال شش امتیازی با نتیجه مساوی بدون گل به پایان رسید تا نفت مسجد سلیمان در فاصله دو هفته مانده به پایان رقابت ها صدرنشین و شانس اول صعود به لیگ برتر باشد. در پایان این بازی اما باشگاه نساجی نسبت به حضور محمد خان احمدی بازیکن تیم نفت مسجد سلیمان اعتراض کردند چرا که این باشگاه معتقد است که خان احمدی سه اخطاره بوده و نباید در این بازی به میدان می رفته است. اما کمیته برگزاری مسابقات لیگ دسته او امروز با رد این موضوع اعلام کرد که بازیکن نفت مسجد سلیمان سه اخطاره و محروم نبوده است.

فریبرز محمود زاده مسئول برگزاری مسابقات دراین رابطه گفت:« ‏مسابقات لیگ دسته اول به اوج حساسیت رسیده  است و شاهد رقابت های منظم و بسیار خوبی هستیم . در برگزاری مناسب ‏مسابقات لیگ یک  هیات های فوتبال استان ها، باشگاه ها، مدیران و مربیان نهایت همکاری را با سازمان لیگ و ناظران مسابقات ‏داشتند تا رقابت های حساس لیگ یک بدون مشکل برگزار شود.همچنین باید از نیروهای امنیتی و انتظامی و عوامل اورژانس ‏تشکر کنیم که نظم و امنیت خوبی را در ورزشگاه ها برقرار کردند.‏» او افزود:« رسانه ها نیز با پوشش مناسب اخبار و رویدادهای لیگ یک نقش موثری در رشد و ‏پیشرفت مسابقت لیگ دسته اول دارند و سازمان لیگ نیز همواره از انتقادهای سازنده و دلسوزانه استقبال می کند. البته در فضای ‏مجازی گاهی شاهد  برخی  شیطنت هایی هستیم. در هفته های اخیر مدام شایعه هایی بی اساس در مورد محرومیت بازیکنان برخی ‏تیم ها منتشر شد  و هیچ بازیکن محرومی در هفته سی و دوم لیگ دسته اول به میدان نرفته است. کنترل فهرست ‏بازیکنان سه اخطاره و محروم نیز براساس گزارش داوران مسابقه است. ضمن اینکه  محمد خان احمدی بازیکن نفت مسجدسلیمان در ‏مسابقه با تیم مس کرمان در هفته بیست ونهم و در بازی با اکسین البرز در هفته سی و یکم کارت زرد گرفته و دو اخطاره بوده ‏است و با توجه به اینکه بازیکن سه اخطاره از حضور در مسابقه محروم است خان احمدی منعی برای حضور در مسابقه با ‏نساجی مازندران نداشته است. ‏»


‏ محمودزاده گفت:«  با نظارت ویژه و دقیق تر و با تلاش همه عوامل برگزاری شاهد برگزاری مسابقات خوبی در این هفته بودیم ‏و امیدواریم این روند را در دو هفته پایانی نیز شاهد باشیم.»

دیدگاه‌ها