کد خبر : 1518542 | 30 فروردين 1397 ساعت 09:10 | 30.2K بازدید | 0 دیدگاه

دفاع تمام قد زیدان از بیل و بنزما

زین الدین زیدان، سرمربی رئال مادرید تاکید کرد که هیچ اختلافی بین او و گرت بیل وجود ندارد.

دفاع تمام قد زیدان از بیل و بنزما

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که 20 دقیقه تا پایان بازی رئال و بیلبائو وقت باقی مانده بود، بیل از روی نیمکت به میدان رفت. هافبک سابق تاتنهام در آستانه زدن گل تساوی نیز قرار داشت ولی در نهایت رونالدو موفق شد این کار را انجام دهد تا رئال بدون امتیاز زمین را ترک نکند. در حالی که بیل در دیدار رفت مقابل یووه نیز از ابتدا نیمکت نشین شده بود، زیدان شایعه اختلافش با او را تکذیب کرد.

 

 

1296913

 

 

سرمربی فرانسوی گفت:" هیچ اختلافی با بیل وجود ندارد. او یکی از 25 بازیکن ترکیب ماست. امروز از ابتدا در ترکیب قرار نداشت ولی دیگران که در ترکیب بودند در فرم خوبی هستند. شما دائم این سوال را از من می‌پرسید ولی پاسخ من تغییر نمی‌کند."

 

زیدان درباره بنزما گفت:" موضوع زیادی نیست که بخواهم راجع به آن با بنزما صحبت کنم. او تلاشش را می‌کند و تا پایان نیز به تلاش ادامه خواهد داد. کاری که ما باید انجام دهیم این است که به صحبت‌های رسانه ها توجه نکنیم بلکه فقط به نکات مثبت توجه کنیم."

 

زیدان درباره کپا که در زمستان در آستانه پیوستن به رئال بود گفت:" به نظر من نخریدن او اشتباه نبود. من تصمیمی گرفتم زیرا ترجیح می‌دادم در میانه فصل تغییری ایجاد نکنم، کپا گلر خیلی خوبی است. او خیلی خوب کار کرد ولی دفاع هم عالی بود و شما می‌دانید که من از آینده صحبت نخواهم کرد. من فقط به نیمه نهایی فکر می‌کنم."

دیدگاه‌ها