کد خبر : 1519337 | 02 اردیبهشت 1397 ساعت 20:28 | 15K بازدید | 0 دیدگاه

آخرین سهمیه خوزستان در لیگ حفظ شد

اس خوزستان 3 ـ سپاهان 2؛ دلفی ستاره تیم بی پول

تیم فوتبال استقلال خوزستان با پیروزی 3 بر 2 مقابل سپاهان اصفهان در لیگ برتر فوتبال ایران ماندنی شد.

اس خوزستان 3 ـ سپاهان 2؛ دلفی ستاره تیم بی پول

به گزارش "ورزش‌سه"،  در این مسابقه در ابتدا سپاهان توسط مهرداد محمدی به گل رسید اما استقلال خوزستان با درخشش دلفی، پاس گل او به حکیم نصاری و سپس دو گل او بازی را 3 ـ 1 کرد تا تک گل انصاری در دقیقه 64 تغییری در بازی ایجاد نکند. استقلال خوزستان با این برد بالاتر از سپاهان در لیگ باقی ماند.



هفته بیست و نهم لیگ برتر – استادیوم غدیر اهواز
یک‌شنبه دوم اردیبهشت 97 – ساعت: 18

گل‌ها: حکیم نصاری (36) یونس دلفی (49 و 62) برای استقلال – مهرداد محمدی (5) جلال‌الدین علی‌محمدی (64) برای سپاهان
داور: محمدحسن زاهدی‌فرد
کمک داوران: جلیل شعرانی و علی دودانگه
تماشاگر: هزار نفر

 

استقلال خوزستان:

 

وحید شیخ‌ویسی، علیرضا زندوی (80- محمد شریفی)، موسی کولیبالی، ابوالفضل علایی، علیرضا دغاغله، سلمان بحرانی، عادل کلاه‌کج (67- میثم دورقی)، حکیم نصاری، فرید بهزادی کریمی، یونس دلفی و جونیور مارینی


سرمربی: عبدالله ویسی

 

سپاهان اصفهان:

 

ابراهیم عالمه، ابوالحسن جعفری، عزت‌الله پورقاز، عارف غلامی، سعید آقایی، میلاد سرلک (53- حامد بحیرایی)، علی کریمی، رضا میرزایی، جلال‌الدین علی‌محمدی، مهرداد محمدی و ساسان انصاری


سرمربی: منصور ابراهیم‌زاده

 

شرح بازی:

 

استقلال خوزستان و سپاهان برای قطعی کردن حضورشان در فصل آینده لیگ برتر نیاز به کسب امتیاز در این مسابقه داشتند و همین امر باعث افزایش حساسیت بازی شده بود. استقلالی‌ها در غیاب چند بازیکن مصدوم و سپاهان در غیاب سیاوش یزدانی محروم گام به این مسابقه گذاشتند.

 

سپاهان بازی را تهاجمی آغاز کرد و در بیست دقیقه ابتدایی حملاتی روی دروازه استقلال خوزستان انجام داد که حاصل آن گل دقیقه پنجم مهرداد محمدی بود و یک بار هم وحید شیخ‌ویسی ضربه ساسان انصاری را به کرنر فرستاد.

 

شاگردان عبدالله ویسی از دقیقه بیست به بعد به بازی برگشتند و پس از اینکه شوت‌های راه دور سلمان بحرانی و جونیور مارینی راهی به دروازه حریف پیدا نکردند، سرانجام در دقیقه 36 تلاش آبی‌پوشان به ثمر نشست و حکیم نصاری روی حرکت دیدنی یونس دلفی گل تساوی را وارد دروازه سپاهان کرد تا این نیمه با تساوی یک – یک خاتمه پیدا کند.

 

آغاز نیمه دوم بر خلاف نیمه نخست با حملات استقلال خوزستان همراه بود. شاگردان ویسی خیلی زود به گل رسیدند و یونس دلفی در دقیقه 49 گل دوم را برای میزبان زد. استقلالی‌ها به همین گل بسنده نکردند و در دقیقه 62 با گل دیگری از یونس دلفی فاصله را افزایش دادند.

 

بازیکنان سپاهان برای جبران گل‌های خورده و فرار از شکست دست به حمله زدند و خیلی زود یکی از گل‌های خورده را توسط ساسان انصاری جبران کردند اما این گل برای کسب امتیاز کافی نبود و استقلال خوزستان با پیروزی 3 بر 2 در این مسابقه جشن ماندن در لیگ برتر فوتبال ایران را برپا کرد.

 

1297617

 

شرح گل‌ها:


0-1 (سپاهان): فرار رضا میرزایی از منطقه راست خط دفاعی استقلال خوزستان و پاس عرضی این بازیکن با ضربه تمام کننده مهرداد محمدی در دهانه‌ی دروازه‌ی میزبان تبدیل به گل اول بازی برای سپاهان شد.

1-1 (استقلال خوزستان): فرار عالی یونس دلفی از سمت چپ خط دفاعی سپاهان و ارسال عرضی این بازیکن به محوطه جریمه زردپوشان با ضربه پای چپ دقیق حکیم نصاری کامل شد تا گل مساوی برای استقلال خوزستان ثبت شود.

2-1 (استقلال خوزستان): پاس زیبای حکیم نصاری در فضای خالی بین مدافعان سپاهان اصفهان به یونس دلفی رسید و مهاجم جوان آبی‌پوشان خوزستان با ضربه‌ای زمینی دروازه‌ی ابراهیم عالمه را گشود تا آبی‌پوشان از تیم میهمان پیش بیفتند.

3-1 (استقلال خوزستان): در پی کرنر ارسالی فرید بهزادی کریمی و ضربه سر ابوالفضل علایی توپ به یونس دلفی رسید و این بازیکن با ضربه‌ای دیدنی از درون محوطه جریمه، توپ را درون دروازه سپاهان جای داد.

3-2 (سپاهان): حمله همه جانبه‌ی بازیکنان سپاهان اصفهان درون محوطه جریمه استقلال خوزستان با ضربه تمام کننده‌ی ساسان انصاری به ثمر نشست و دومین گل تیم اصفهانی رقم خورد.

 

دیدگاه‌ها