کد خبر : 1520101 | 06 اردیبهشت 1397 ساعت 10:17 | 24.8K بازدید | 0 دیدگاه

روش کولاکوویچ نقطه مقابل کواچ(عکس)

سرمربی تیم ملی والیبال در دومین سال حضورش در ایران رابطه صمیمانه تری با بازیکنان پیدا کرده است.

به گزارش "ورزش سه"، قبل از ورود کولاکوویچ به ایران در اواخر سال 95 شاید تصور از مربیان صربستانی و مونته نگرویی به خاطر تجربه کار کردن با اسلوبودان کواچ با اتفاقی که هم اکنون در اردوی تیم ملی والیبال رخ می دهد، متفاوت بود.


ملی پوشان که نتوانستند رابطه خیلی صمیمانه ای با کواچ برقرار کنند و برخی از آنها به خاطر عصبانیت بیش از حد این مربی صربستانی کنار خط ناراحت بودند، حالا با کولاکوویچ ارتباط خوبی برقرار کردند. 


سرمربی مونته نگرویی فعلی تیم ملی والیبال نشان داده که به هیچ وجه قصد ندارد راه مربیان سخت گیر را در پیش بگیرد و از در دوستی با شاگردانش وارد شده است.

 

1298317


کولاکوویچ که به نظر می رسد با روی خوش با کنار رفتن عادل غلامی و شهرام محمودی، 2 تن از بهترین بازیکنان ایران در سال های اخیر کنار آمده؛ این روزها در تمرینات خود با روحیه ای بالا شرکت می کند و با بازیکنان رابطه صمیمانه ای برقرار کرده است. 


به نظر می رسد روندی که سرمربی تیم ملی برای کارش در نظر گرفته، به او کمک خواهد کرد تا بهتر تیمش را مدیریت کند. 


این روزها از تصاویری که از تمرینات تیم ملی والیبال منتشر می شود، می توان دریافت که کولاکوویچ نمی خواهد فضای اردو برای ملی پوشان خشک باشد. با اینکه تعداد زیادی از 26 بازیکن دعوت شده به اردوی نهایی جوان هستند؛ اما ایگور همچنان با چهره ای خندان و روحیه ای شاد در تمرینات دیده می شود؛ اگرچه در بحث آموزش و کار با کسی شوخی ندارد.

 

1298318

 

1298319

 

1298320

دیدگاه‌ها