کد خبر : 1520607 | 08 اردیبهشت 1397 ساعت 13:32 | 8.9K بازدید | 0 دیدگاه

رئیس پلیس رم: لیورپولی ها بازداشت نخواهند شد

رئیس پلیس رم به هواداران لیورپول اطمینان داد که آنها در صورت سفر به رم، دستگیر و بازداشت نخواهند شد.

رئیس پلیس رم: لیورپولی ها بازداشت نخواهند شد

به گزارش "ورزش سه"، پس از درگیری دیدار رفت در لیورپول که منجر به مجروح شدن شدید هوادار 53 ساله لیورپول و به کما رفتن او شد، اوضاع برای حضور لیورپولی ها در رم کمی آشفته شده است. برخی کافه های فوتبالی نیز اعلام کرده اند که برای بازی تعطیل خواهند بود. حال رئیس پلیس رم اعلام کرد که مشکلی برای حضور لیورپولی ها در این شهر نخواهد بود.

 

او گفت:" هفته هاست که خودمان را آماده این بازی می‌کنیم، خیلی قبل تر از بازی رفت در لیورپول. هیچ نگرانی در هیچ مساله ای وجود ندارد. باید بگوییم که بازی از لحاظ ورزشی و همچنین عمومی برای دو باشگاه خیلی مهم است. سطح امنیت باید بالا باشد ولی هواداران زیادی از انگلیس به اینجا خواهند آمد."

 

 

1298152

 

 

صحبت‌هایی مبنی بر اینکه هواداران لیورپول برای انتقام گیری به رم سفر خواهند کرد مطرح شده و رئیس پلیس رم در این رابطه گفت:" هیچ چیزی مبنی بر اینکه آنها برای انتقام گرفتن به رم سفر می‌کنند به ما گزارش نشده است. ما آماده خواهیم بود و همواره سعی می‌کنیم که طوری امنیت را فراهم کنیم که هواداران خودمان و هواداران حریف از فوتبال لذت ببرند.

 

برنامه ما به خاطر اتفاقات بازی رفت تغییر نکرده است. با دقت شرایط را تحت نظر داریم. قصد نداریم هواداران لیورپول را بازداشت کنیم. آنها دعوت شده اند که از شهر ما لذت ببرند. باید یک سیستم پیش گیرانه و امنیتی پیاده کنیم که از هر مشکلی پیش گیری کند."

 

رم در دیدار رفت در آنفیلد 5-2 مغلوب لیورپول شد و اکنون کار دشواری برای رسیدن به فینال کیف دارد.

دیدگاه‌ها