کد خبر : 1520621 | 08 اردیبهشت 1397 ساعت 14:22 | 22.7K بازدید | 0 دیدگاه

پشتوانه سازی یا هفته پایانی لیگ یک؟

توفیق اجباری برای چهار مشکی‌پوش

کمیته داوران فدراسیون فوتبال در بازی های هفته پایانی لیگ برتر از 4 داور جدید استفاده کرد.

توفیق اجباری برای چهار مشکی‌پوش

به گزارش "ورزش سه"، کمیته داوران فدراسیون فوتبال پس از اعلام نام داوران بازی های مختلف آخرین هفته رقابت های لیگ، نام 4 داور ناآشنا(برای لیگ برتری ها) را معرفی کرد تا بدین ترتیب نشان دهد تعدادی از داوران را برای بازی های هفته پایانی لیگ دسته اول کنار گذاشته است.


در حالی که روز آینده آخرین هفته بازی های لیگ دسته اول برگزار خواهد شد حساسیت فراوان آن در تعیین نام تیم های صعود کننده به لیگ برتر باعث شد تا فدراسیون فوتبال قطعا نگاه ویژه ای به بازی ها خواهد داشت و تعدادی از داوران باتجربه خود را برای قضاوت این بازی ها کنار گذاشته است.


این اتفاق باعث شد تا توفیقی اجباری نصیب تعدادی از داوران جوان فوتبال ایران شود و کمیته داوران آنها را برای اولین بار به میدان بفرستد. این 4 داور البته به قضاوت بازی هایی پرداختند که نتیجه آن حساسیتی در جدول رده بندی به وجود نمی آورد و به همین دلیل داوران جوان نیز با استرس کمتری به قضاون بازی های خود پرداختند.


پیمان فرخی مهر داور دیدار سیاه جامگان و پارس جنوبی، وحید صالحی داور دیدار فولاد خوزستان و تراکتورسازی، علی بای داور دیدار صنعت نفت آبادان و استقلال خوزستان و سعاد وفاپیشه داور دیدار گسترش فولاد و پدیده، نفراتی بودند که برای اولین بار در لیگ برتر به قضاوت پرداختند و اتفاقا موفق شدند داوری کم حرف و حدیثی را به نمایش بگذارند.

دیدگاه‌ها