کد خبر : 1520680 | 08 اردیبهشت 1397 ساعت 19:48 | 12.8K بازدید | 0 دیدگاه

بایرن 4 - 1 فرانکفورت؛ خوشامدگویی گرم به کواچ

بایرن مونیخ در خانه خود 1-4 فرانکفورت را مغلوب کرد.

بایرن 4 - 1 فرانکفورت؛ خوشامدگویی گرم به کواچ

 

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ موفق شد با نتیجه 1-4 از سد فرانکفورت که نیکو کواچ، سرمربی فصل بعد بایرن را روی نیمکت می بیند گذر کند.
 

در دقایق ابتدایی بازی اتفاق خاصی روی دروازه ها رخ نداد و جریان مسابقه آرام دنبال شد تا اینکه فابین در دقیقه 18 اولین موقعیت را روی دروازه بایرن ایجاد کرد اما ضربه او از بالای دروازه به بیرون رفت.

 

1298848

 

در ادامه باز هم جریان بازی بسیار آرام شد تا اینکه بایرن در دقیقه 43 به گل رسید. ساندرو واگنر در محوطه جریمه صاحب فرصت شد اما با از خودگذشتگی، دورچ را مقابل دروازه صاحب فرصت کرد تا او زننده گل اول بایرن لقب گرفته و آنها با برتری 0-1 راهی رختکن شوند.

 

با شروع نیمه دوم، فرانکفورت برای جبران به میدان آمد و در دقیقه 53 می توانست روی همکاری داکاستا و ضربه یوویچ به گل برسد اما این اتفاق رخ نداد.

 

1298847

 

اما در ادامه باز هم بایرن بر جریان بازی تسلط یافت و بعد از خلق چند موقعیت نصفه و نیمه در دقیقه 78 به گل دوم هم رسید. پاس دیدنی رودی در گوشه محوطه به واگنر رسید تا این مهاجم با یک ضربه زمینی زننده گل دوم لقب گیرد.

 

اما فرانکفوت 3 دقیقه بعد موفق شد با ضربه تمام کننده هالر در دهانه دروازه، یکی از گلهای خورده را جبران کرده و اختلاف را به حداقل برساند.

 

اما در ادامه باز هم این بایرن بود که در دقیقه 87 به گل رسید. رافینیا با یک نفوذ دیدنی و ضربه ای دقیق به گوشه دروازه گل سوم را به ثمر رساند. در دقیقه 90 این بار سوله موفق شد با پاس رافینیا دروازه فرانکفورت را باز کند تا بایرن با 4 گل حریف خود را بدرقه کند.

دیدگاه‌ها