کد خبر : 1520746 | 09 اردیبهشت 1397 ساعت 09:32 | 10.5K بازدید | 0 دیدگاه

مورینیو: امیدوارم مثل ونگر سال‌ها مربی باشم

ژوزه مورینیو، سرمربی منچستریونایتد ابراز امیدواری کرد که او هم مثل ونگر بتواند تا پس از 60 سالگی مربی گری کند.

مورینیو: امیدوارم مثل ونگر سال‌ها مربی باشم

به گزارش "ورزش سه"، آرسن ونگر در پایان فصل پس از 22 سال آرسنال را ترک خواهد کرد، البته که سرمربی فرانسوی به دنبال تیم جدیدی خواهد بود. ژوزه مورینیو که در طول سالیان اخیر بارها با ونگر وارد جنگ لفظی شده، ابراز امیدواری کرد که بتواند مثل ونگر که در حال حاضر 68 ساله است، مربی گری کند.

 

 

1298909

 

 

او گفت:" حتما دوست دارم مثل ونگر شوم، چرا که نه. در مربی گری، هر چه تجربه بیشتری داشته باشید، به نفع شماست. فقط باید سطح انگیزه تان را حفظ کنید. به نظرم تا وقتی که مربی تصمیم بگیرد که کافی است و دیگر نمی‌خواهد ادامه دهد، روز به روز بهتر خواهد شد. فقط به آقای هاینکس ( سرمربی 72 ساله بایرن مونیخ) نگاه کنید. او بازنشسته شده بود و با نوه‌هایش بازی می‌کرد و ناگهان برگشت و حتی نسبت به قبل هم بهتر است. به نظرم در مربی گری دائم در حال پیشرفت هستید، البته تا وقتی که موفقیت کسب کنید. گاهی مردم می‌گویند کافی است ولی تا وقتی به این درجه برسید، به نظرم تجربیات باعث پیشرفت شما می‌شوند."

 

مورینیو ادامه داد:" فکر نمی‌کنم آرسن مربی گری را به اتمام برساند. تا جایی که من می‌دانم، او کارش را در آرسنال به پایان برده است. مطمئنم که هواداران منچستریونایتد سال‌هایی که آرسنال بزرگترین رقیبشان بود را به خاطر خواهند داشت و من هم آرسن  را به عنوان یک حریف بزرگ و یک مربی شکست ناپذیر به خاطر خواهم داشت. سال اولی که می‌خواستم به انگلیس بیایم، آرسنال موفق شده بود بدون شکست قهرمان لیگ شود. فکر می‌کنم این موضوع من را به مربی بهتری تبدیل کرد."

دیدگاه‌ها