کد خبر : 1520755 | 09 اردیبهشت 1397 ساعت 09:53 | 9.3K بازدید | 0 دیدگاه

پیش بازی دپورتیوو لاکرونیا - بارسلونا

بارسلونا امشب این فرصت را خواهد داشت که جام قهرمانی لالیگا را با پیروزی مقابل دپورتیوو لاکرونیا بالای سر ببرد.

پیش بازی دپورتیوو لاکرونیا - بارسلونا

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان ارنستو والورده در طول این فصل عملکرد خوبی داشته اند و حالا این فرصت را دارند که جام قهرمانی لالیگا که نتیجه تلاش آنها در این فصل بوده را بالای سر ببرند و دوگانه را تکمیل کنند. در حالی که نزدیکترین تعقیب کننده آنها، اتلتیکو، با 11 امتیاز اختلاف در تعقیب آنهاست و 4 بازی به پایان باقی مانده، پیروزی در بازی امروز کار را تمام خواهد کرد. حتی در صورتی که اتلتیکو به پیروزی برسد و بارسلونا به یک تساوی دست پیدا کند، سومین جام قهرمانی لالیگا در چهار سال اخیر به بارسا خواهد رسید.

 

 

1297385

 

 

با وجود عملکرد عالی ارنستو والورده در این فصل، شایعات بسیاری در مورد آینده او شنیده می‌شود. پس از حذف بارسا از چمپیونزلیگ مقابل رم، بسیاری معتقدند که والورده فصل آینده روی نیمکت بارسا نخواهد نشست و مدیران تیم به دنبال مربی دیگری خواهند بود.

 

این در حالیست که والورده اخیرا گفته:" پروژه در اختیار والورده است. شاید کسی صحبت اخراج او را مطرح کرده ولی این نظر مدیریت نیست. هیچکس به والورده شکی ندارد، حتی پس از بازی با رم. برای جبران شکست‌ها، موفقیت نیاز هست. دوگانه دستاورد خیلی خوبی خواهد بود."

 

در آن سو دپورتیوو نیز خطر سقوط را حس می‌کند و تنها پیروزی می‌تواند آنها را از منطقه سقوط نجات دهد. انها در حال حاضر در رده هجدهم جدول قرار گرفته اند و برای اینکه جای لوانته رده هفدهمی را بگیرند، به پیروزی نیاز دارند.

 

سرجی روبرتو به علت محرومیت قادر به همراهی بارسا نیست. او در دیدار قبلی بارسا مقابل سلتا اخراج شده بود و به همین علت نمی‌تواند تیمش را در این دیدار همراهی کند.

 

ترکیب احتمالی:

 

1298915

دیدگاه‌ها