کد خبر : 1522172 | 16 اردیبهشت 1397 ساعت 12:44 | 62.2K بازدید | 0 دیدگاه

چرا جادوگر با مدیران باشگاه به توافق نرسید؟

کریمی کاغذ پاره کرد و از سپیدرود رفت!

علی کریمی در جلسه با مسئولان سپیدرود حسابی عصبانی شد و پاره کردن صورتجلسه توسط او همه چیز را برای ماندنش در تیم رشتی خراب کرد.

کریمی کاغذ پاره کرد و از سپیدرود رفت!

به گزارش "ورزش‌سه"، علی کریمی و مدیران باشگاه سپیدرود طی یک هفته گذشته و بعد از پایان لیگ برتر هفدهم بارها بر سر مسائل مختلف با یکدیگر اختلاف هایی پیدا کردند و حتی کار به رسانه ای شدن نامه نگاری های دو طرف کشید. از این رو روز گذشته مالک و اعضای هیات مدیره و کمیته فنی سپیدرود در جلسه ای با علی کریمی برای برنامه ریزی فصل آینده شرکت کردند اما خروجی این جلسه تقریبا به پایان همکاری دوطرف منجر شد. این جلسه چند ساعته و طولانی مدت اما بسیار پرتنش برگزار شد که بد نیست به اتفاقات آن پرداخته شود.


جلسه دیروز اعضای هیات مدیره و کمیته فنی باشگاه سپیدرود و علی کریمی روز گذشته از ساعت 17 برگزار شد که مدیران باشگاه صحبت هایی را درباره عملکرد تیم ارائه کردند. همچنین علی کریمی نیز شرایط را توضیح داد و سپس اقدام به اعلام برنامه هایش کرد. جادوگر فوتبال ایران در یک بخش برنامه هایش برای فصل بعد شامل اردوی خارج از کشور و آماده سازی تیم برای لیگ هجدهم را در 8 صفحه ارائه کرد و در بخش دوم با ارائه چند کاغذ سفید به مدیران باشگاه طعنه زد و جنجالی شد.


کریمی با نشان دادن کاغذ های سفیدی که همراهش بود، اعلام کرد این ها بازیکنانی هستند که من قصد دارم به خدمت بگیرم و با یک کاغذ سفید دیگر گفت که اینها هم بازیکنان خروجی تیم هستند تا به این شکل به مشخص نبودن بودجه تیم برای فصل آینده طعنه بزند. این اقدام کریمی باعث ناراحتی مدیریت باشگاه شد. در ابتدا مدیران باشگاه در واکنش به حرف های کریمی اعلام کردند طی 48 ساعت آینده وضعیت بودجه را روشن می کنند اما سپس مقرر شد با استراحتی کوتاه بار دیگر جلسه برگزار شود و در باره بودجه تصمیم گیری شود تا کریمی نیز بتواند برنامه های جزئی تر خود را ارائه کند که این پیشنهاد با موافقت سرمربی سپیدرود هم مواجه شد.


در ادامه هیات مدیره باشگاه اعلام کرد که بودجه سال گذشته 7 میلیارد تومان بوده و امسال باید با افزایشی 30 درصدی مواجه شد که 9 میلیارد و 100 میلیون تومان می رسید. در این لحظه تن زاده، مالک باشگاه بودجه 10 میلیارد تومانی را برای فصل بعد اعلام کرد. 


اعضای هیات مدیره به این نتیجه رسیدند که با بودجه موجود فقط می‌شود تیم را در لیگ برتر حفظ کرد و کار خاصی دیگر قابل اجرا نیست که تن زاده نیز با این مساله موافق بود. سپس علی کریمی شروع به حرف زدن کرد و درخواست جذب 4 بازیکن خارجی را داد. این موضوع اما با مخالفت مدیران باشگاه مواجه شد. آنها بر این باور بودند که با توجه به قیمت دلار امکان جذب بازیکن خارجی وجود ندارد که کریمی نیز بار دیگر به طعنه اعلام کرد: «دلار هم مارا کُشته»!


سرمربی سپیدرود همچنین در بخش دیگری اعلام کرد دو دستیار خارجی باید به کادرفنی اضافه شود که یکی از آنها خارجی خواهد بود اما مدیران باشگاه بازهم با این موضوع مخالفت و اینبار اعلام کردند که از جمع کادرکنونی دو نفر(مدیررسانه ای و آنالیزور) باید جدا شوند و از نفرات بومی بهره بگیرند که این موضوع عصبانیت کریمی را به دنبال داشت. 


کریمی حتی پیشنهاد داد که بازیکنان خارجی ارزان قیمت و هم طراز با بازیکنان داخلی جذب شود که این موضوع ابتدا با موافقت هیات مدیره مواجه شد اما بعد به این نتیجه رسیدند که بازیکنان خارجی ارزان قیمت کیفیت لازم را هم ندارد. 


کریمی که از اتفاقات بسیار عصبانی شده بود، خواهان تسویه حساب با باشگاه سپیدرود شد. او در جلسه گفت که پول قرارداد سال بعدش را می بخشد اما 700 میلیون تومان طلبش از باشگاه برای لیگ هفدهم را می خواهد. در نهایت هم کریمی از جایش برخاست و اعلام کرد: «تسویه حساب مرا بدهید تا بروم»!


نکته عجیب در پایان جلسه کریمی با مدیران سپیدرود به بحث امضای صورتجلسه مربوط می شد. وقتی اعضای هیات مدیره از کریمی خواستند صورتجلسه را امضا کند، سرمربی سپیدرود با اعلام اینکه این صورتجلسه را قبول ندارد، آن را پاره کرد و از محل باشگاه رفت. 

 


بیابانی: ترکمنچای جلوی کریمی قرار دادند!


همانطور که گفته شد یکی از شروط باشگاه برای ادامه همکاری با علی کریمی حذف برخی دستیاران او مثل آرمین بیابانی(آنالیزور) بود که جادوگر با این امر موافقت نکرد. بیابانی درباره اتفاقاتی که رخ داده به ورزش سه گفت: «مدیران باشگاه برخی شروط برای کریمی در نظر گرفتند که عجیب بود. اینکه دستیارانش بروند، بازیکنان باتجربه و مسن بروند، چمن طبیعی در اختیار تیم قرار نگیرد، بازیکن و مربی خارجی جذب نشود و ... . مجموعه این اتفاقات یک ترکمنچای بود که روبه روی علی کریمی قرار  داده شد و طوری رفتار کردند که علی آقا برود. از آنجایی که کریمی نیز اختیار تام می خواهد و برای موفقیت نمی شود با این شرایط کار کرد، او خواهان جدایی از باشگاه شد.»


آنالیزور سپیدرود در ادامه افزود: «امروز پیغام علی آقا(کریمی) را به مدیران باشگاه منتقل کردم که او تسویه حساب کادرفنی را بدهند و ما از این تیم برویم. جدایی کریمی از تیم با شروطی که مدیران باشگاه گذاشته اند، قطعی است و واقعا نمی شد با این رویه ادامه داد.»


با این شرایط به نظر می رسد علی کریمی و سپیدرود به پایان خط رسیده اند و احتمالا طی روزهای آینده شاهد فسخ رسمی قرارداد این مربی با تیم رشتی برای لیگ هجدهم خواهیم بود.

دیدگاه‌ها