کد خبر : 1522623 | 18 اردیبهشت 1397 ساعت 11:59 | 9K بازدید | 0 دیدگاه

پیروزی شعبانی بهار در انتخاباتی پرحاشیه

معاون وزیر، رییس فدراسیون تیروکمان شد

معاون همگانی وزارت ورزش به عنوان رییس جدید فدراسیون تیراندازی با کمان انتخاب شد.

معاون وزیر، رییس فدراسیون تیروکمان شد

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که دوره ریاست محمدعلی شجاعی در فدراسیون تیراندازی با کمان بیش از یک سال قبل به اتمام رسیده بود، بالاخره طلسم برگزاری انتخابات این فدراسیون شکسته شد. 


در غیاب شجاعی که به دلیل دوشغله بودن در انتخابات ثبت نام نکرده بود، محسن باقریان، حمیدرضا بتو، غلامرضا شعبانی بهار و منصور عبدی ۴ کاندیدای حاضر در مجمع انتخاباتی بودند.


این مجمع به ریاست محمدرضا داورزنی معاون وزیر ورزش و حضور شاهرخ شهنازی به عنوان نماینده کمیته ملی المپیک از ساعت ۱۰ امروز آغاز شد. 


اتفاق عجیب پیش از شروع مجمع دستور داورزنی برای جلوگیری از حضور خبرنگاران بود. در حالی که تمامی مجامع انتخاباتی در ماههای اخیر با حضور اهالی رسانه برگزار می شد، امروز قبل از رای گیری اجازه حضور آنها صادر نشد. 


خبرنگاران هم به همین دلیل تصمیم گرفتند بعد از اینکه به مجمع دعوت شدند، جلسه را تحریم کرده و نظاره گر رای گیری هم نباشند. 


بعد از رای گیری به عمل آمده غلامرضا شعبانی بهار با ۲۹ رای از مجموع ۴۴ رای رییس فدراسیون تیروکمان شد. محسن باقریان ۱۳رای و حمیدرضا بتو ۲ رای کسب کردند و منصور عبدی نیز رایی به دست نیاورد.


بدین ترتیب شعبانی بهار، معاون ورزش همگانی وزارت ورزش به عنوان رییس جدید فدراسیون تیراندازی با کمان انتخاب شد. او باید به زودی سمت خود در وزارت ورزش را به فرد دیگری تحویل دهد.

دیدگاه‌ها