کد خبر : 1522978 | 19 اردیبهشت 1397 ساعت 20:28 | 69.7K بازدید | 0 دیدگاه

حاشیه‌نگاری کامل از جشن قهرمانی پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس با دعوت از اسطوره‌های باشگاه، بازیکنان و اعضای کادرفنی و همچنین جمعی از هنرمندان جشن قهرمانی خود را برگزار کرد.

حاشیه‌نگاری کامل از جشن قهرمانی پرسپولیس

به گزارش “ورزش سه”، باشگاه پرسپولیس برای دومین فصل پیاپی به عنوان قهرمانی لیگ برتر دست یافت. مدیران این باشگاه بعد از بازگشت تیم از امارات در سالن اجتماعات و همایش‌ صدا و سیما جشنی باشکوه با حضور بازیکنان، اعضای کادرفنی، پیشکسوتان و همچنین جمعی از هنرمندان برگزار کردند و به قدردانی از تیم خود پرداختند.

 

*در این جشن از جمع پیشکسوتان علی پروین، حسین کلانی، محمود خوردبین، حمید جاسمیان، حمید استیلی، حمید درخشان، مجتبی شیری، حسن خان‌محمدی و ... حضور داشتند. سعید راد، سروش صحت نیز حضور داشتند و محمدرضا احمدی اجرای این جشن را در کنار هنرمندانی همچون حسن ریوندی برعهده گرفت.

 

*گزارش‌ کامل جشن قهرمانی پرسپولیس بعد از دستیابی به جام فصل هفدهم فوتبال ایران را در ادامه مشاهده می‌فرمایید.


۱۷:۳۴: سعید راد، هنرپیشه سینمایی و پرسپولیسی جزو اولین مهمانان حاضر در این مراسم است.


۱۷:۳۰: جام های قهرمانی پرسپولیس در فصل هفدهم (سوپرکاپ و قهرمانی لیگ برتر) در روی سن قرار گرفته است.

۱۷:۵۰: بازیکنان پرسپولیس با تیپ شخصی در این مراسم حضور یافته و در گروه‌های جداگانه با یکدیگر در حال گفتگو هستند تا مراسم شکل رسمی خود را آغاز کند.

۱۷:۵۷: برانکو ایوانکوویچ به همراه کادرفنی خود در سالن این مراسم حضور یافته است و مورد استقبال ویژه حاضران قرار گرفت.

۱۸:۰۵: برانکو بعد از حضور در این مراسم، بازیکنان را در جمعی خصوصی فرا خواند و‌ جلسه‌ی کوتاهی را در حال برگزاری است.

 

۱۸:۳۰: مراسم با قرائت آیاتی از کلام الله قرآن و سرود ملی آغاز شد و در ادامه مراسم شکل رسمی به خود گرفت.

 

 

 

۱۸:۵۵: جعفر کاشانی، رییس هیات مدیره پرسپولیس روی سن حاضر شد و ضمن تبریک قهرمانی تیم، آرزو کرد این تیم روزی به باشگاهی کاملا حرفه‌ای تبدیل شده و به قهرمانی آسیا نیز دست یابد.

 

۱۹:۰۰: مترجم پرسپولیس در این مراسم حضور نیافته و به نظر می‌رسد کار همکاری او با تیم کاملا به پایان رسیده است.

 

۱۹:۰۱: کلیپی در این مراسم به نمایش گذاشته شد که در آن پیشکسوتان در خصوص قهرمانی تیم به صحبت پرداختند.

۱۹:۰۲: محمدرضا احمدی، مجری این مراسم است و‌ بارها توسط حاضرین مورد تشویق قرار گرفت.

 

 

۱۹:۰۴: کلیپی جالب از روز قهرمانی پرسپولیس و اتفاقات این جشن در رختکن تیم پخش شد. پرسپولیس در بازی مقابل سپیدرود در هفته پایانی جشن قهرمانی خود را برگزار کرده بود.

 

۱۹:۰۷: حمیدرضا گرشاسبی در بخش بعدی روی سن آمد و در خصوص مسائل مختلف به صحبت پرداخت.

*سرپرست باشگاه پرسپولیس ضمن خیرمقدم به حاضرین گفت: شروع صحبتم دوست دارم بگویم پرسپولیس باشگاهی سرمایه دار اما گداست! باشگاهی پرسرمایه اما فقیر. باشگاهی پردرآمد اما محروم از سود بردن از آن. باشگاهی با چهل میلیون هوادار اما محروم از کسب سود بردن از آن. هر کس آمد کمک کند به این باشگاه پرطرفدار اما به جرم اینکه به حق قانونی خود نرسیدند حتی در زنگی شخصی نیز به مشکل برخوردند. مطمئنم من نیز روزی به این روز دچار خواهم شد. امیدوارم با عزمی که وزارت محترم ورزش گذاشتند تا باشگاه‌ها به حق قانونی خود برسند این مشکلات شود.
 

*حمیدرضا گرشاسبی در ادامه صحبت‌های خود در سالن همایش صدا و سیما گفت: عزیزان! اکنون که در حضورتان هستیم با حمایت این اسپانسر که همراه خوبی برای ماست بر بخش عظیمی از مشکلات فائق آمدیم و اکنون هشتاد درصد مشکلات برطرف شده است. شروع کارم با دستورالعمل یک هفته‌ای ای اف سی برای پرداخت بدهی‌ها بود و اگر انجام نمی‌دادیم از لیگ قهرمانان حذف می‌شدیم و در پنجره نقل و انتقالات که در دسترس آنهاست با مشکل مواجه می‌شدیم. ما برای بخش عمده‌ای از آن سفته دادیم و بخش عمده‌ای از مشکلات را برطرف کردیم.

 

*وی ادامه داد: جا دارد از دوستان و صاحبان اصلی باشگاه نیز که با مشاهده این شرایط مطالبات خود را بخشیدند تشکر کنم. تا این لحظه ۳۲ میلیارد و ششصد میلیون بدهی دادیم. بدهی‌هایی که مربوط به زمان ما نبود اما فرقی نمی‌کرد و مربوط به باشگاه بود. اگر پرداخت نمی‌کردیم اکنون این جشن را نمی‌توانستیم برگزار کنیم. از این مبلغ ۲۰ میلیارد مربوط به مدیران و بازیکنان خارجی بود.

 

 

 

*حمیدرضا گرشاسبی با اعلام اینکه نزدیک به ۲۰ میلیارد از این بدهی را با کمک هیات مدیره پرداخت کرده‌اند و نزدیک به ۶ میلیارد از آن هم با رفاقت برطرف کرده اند گفت: ما یک ریال هم از بخش خصوصی دریافت نکردیم چرا که آن را ممنوع کرده اند. بخش عمده آن را هواداران و صاحبان تیم مرتفع کردند و بخش ویژه ای از آن هم توسط هواداران انجام شده است. ما بدهی بیش از ۱۸۰ نفر که از باشگاه مطالبات داشتند را مرتفع کردیم و تسویه حساب. در بخش خارجی هم که با باشگاه ریزه اسپور به تعامل رسیدیم.

 

*وی ادامه داد: بدهی به وجود آمده کمر تیمی که در آستانه حضور در فینال آسیا بود را شکسته بود. اکنون هیچ بهانه‌ای در دست فیفا و cas نیست که نخواهند ما را ببخشند و نمایندگان باشگاه ریزه اسپور نامه زدند که ما هیچ شکایتی نداریم. در دادگاه آخر هم ریزه اسپور برای دفاع از خود با توجه به هماهنگی ما حضور نداشتند. ما می‌خواهیم ضمن برداشتن این محرومیت بدنامی پرسپولیس نیز برطرف شود.

 

*حمیدرضا گرشاسبی گفت: ما کاملا شفاف سازی را در دستور کار قرار دادیم. هیچ پرداخت و برداشت بدون سند وجود ندارد و ماحصل آن این است که طی دو سال اخیر حساب مالی ما کامل بوده است. ثبت قانونی لوگو‌ و برند باشگاه را داشتیم و این ستاره اکنون روی سینه بچه‌های ما می‌درخشد و اکنون کار پرسپولیس کاملا قانونی است.

 

*سرپرست سرخپوشان در ادامه در راستای صحبت‌های خود گفت: ما اولین و تنهاترین باشگاهی هستیم که برنامه زنده تلویزیونی را داریم. پیگیری دیگر ما در خصوص سند زمین درفشی فر بود که اکنون در حال ثبت به نام پرسپولیس است و تشکر باید داشته باشیم که وزارت ورزش نیز حمایت ویژه‌ای در این رابطه داشتند. زیباسازی و تعمیرات ورزشگاه شهید کاظمی آن هم در وضعیت اقتصادی کنونی اما ما می‌خواهیم یکی از زیباترین باشگاه‌ها را بسازیم و موزه باشگاه را نیز در آنجا استقرار دهیم. بلیت فروشی مسابقات که حق قانونی ما بود را طی جلسات و پیگیری با دستور آقای تاج و همکاری سازمان لیگ برتر دریافت کردیم و در اختیار باشگاه قرار دارد. آمادگی و پشتیبانی تیم فوتبال را داشتیم که آنچه را در توان داشتیم به دنبال بهترین‌ها برای آنها بودیم تا در شان تیم، تدارکات را داشته باشیم. در بخش هواداری سامانه و بانک اطلاعاتی هواداران را راه اندازی خواهیم کرد و خوشبختانه کانون هواداران ما به خوبی در حال نمایش اقتدار تیم هستند.

 

*وی ادامه داد: نوسانات ارزی باعث مشکلات عجیبی برای ما شد. به طوری که علیرغم این نوسانات که باعث شده هزینه حضور ما در آخرین سفر دو برابر شود اما مشکلی و‌ خللی در برنامه تیم به وجود نیاید. دست همه کسانی که به تیم کمک می‌کنند را ‌می‌فشاریم و امیدوارم که قهرمانی‌ها تداوم یاید. من همین‌جا قول می‌دهیم که هر زمان که احساس کنم در توان من مدیریت باشگاه نیست خیانت نمی‌کنم و در این سمت به هر طریقی نخواهم ماند.

 

۱۷:۳۴: محمدرضا احمدی مجری این برنامه با اشاره به خاطره هت تریک دربی و ماجرای هت تریک مهدی طارمی و گلزنی مسلمان جو سالن را به سود خود شکل داد. او خاطره‌ای از فرشاد احمدزاده و‌ گلایه هافبک پرسپولیس که مدعی شده بود هر زمان گزارش بازی این تیم را برعهده دارد آنها نتیجه نمی‌گیرند، گفت. احمدی اعلام کرد با این شرایط بازی برگشت پرسپولیس مقابل الجزیره را گزارش نخواهد کرد و دیدار استقلال و ذوب به او سپرده شده است.

۱۹:۵۸: علی پروین، اسطوره باشگاه پرسپولیس وارد سالن شد تا حاضرین با برخاستن از جای خود یکصدا او را مورد تشویق قرار دهند.

 

 

 

۲۰:۲۳: حسن ریوندی، طنزپرداز مهمان دیگری بود که روی صحنه رفت و برنامه خود را اجرا کرد.

 

۲۰:۳۹: شوخی‌های ریوندی با علی پروین مورد استقبال حاضران قرار گرفته است.

 

۲۰:۴۹: محسن ربیع‌خواه، هافبک مصدوم سرخپوشان به طور ویژه از سوی حاضران مورد تشویق قرار گرفت و از تلاش این بازیکن توسط باشگاه قدردانی شد.

 

۲۰:۵۳: محمدرضا احمدی در ادامه در خصوص حمایت‌های طرفداران پرسپولیس از خود گفت: از لطف همه‌ی دوستان تشکر می‌کنم و البته مطمئن باشید هیچ کس با قصد و غرض گزارش نمی‌کند و ما همه فارغ از رنگ گزارش می‌کنیم.

 

 

 

۲۰:۵۵: از علی پروین، حمیدرضا گرشاسبی، محمدرضا روغنی، جعفر کاشانی، حاجی بیگی، حسین کلانی و حمید جاسمیان دعوت شد تا با حضور روی سن جوایز و تقدیرهای این بخش را انجام دهند.

 

* محمود خوردبین، سرپرست و بازیکن سابق پرسپولیس اولین نفری بود که برای تقدیر از زحماتش به روی سن دعوت شد.


* برانکو ایوانکوویچ، با لقب پروفسور فوتبال ایران که موفق شده برای دومین بار به عنوان قهرمانی لیگ برتر دست یابد به همراه کادر خود به روی سن دعوت شدند.

 

 

 


* در زمان خواندن نام ایگور پانادیچ، بازیکنان پرسپولیس یکصدا نام او را صدا کردند و تشویق ویژه‌ای کردند تا مشخص شود از محبوبیت خوبی در این تیم برخوردار است.


* اصغر نیک سیرت که در این مراسم دور از برانکو حضور دارد به همراه فرزاد حبیب اللهی به روی سن دعوت شدند.

 

* کادر پزشکی و تدارکات پرسپولیس نیز با تشویق حضار و خصوصا بازیکنان به روی سن رفتند تا مورد تقدیر قرار گیرند.

 

*۲۱:۰۰: بعد از تقدیر از کادرفنی و اعضای تیم، سیدجلال حسینی در میان تشویق جالب توجه حاضران و با عنوان کاپیتان به روی سن دعوت شد.

 

*مدافع باتجربه و ملی‌پوش پرسپولیس با حضور روی سن گفت: با سلام خدمت حضار، واقعا سخت است مقابل این بزرگان حرف بزنیم. باید تشکر کنیم از مدیران تیم که علیرغم مشکلات بزرگ تیم تلاش کردند و باید این را بگویم که بازیکنان ما فقط یاد گرفتند که بجنگند چون این ریشه تیم پرسپولیس است که باید بجنگد. امیدوارم همان حمایتی که از دیگر تیم‌ها می‌شود از پرسپولیس نیز شود. خیلی وقت‌ها با هم درگیر شدیم. خیلی وقت‌ها با هم خندیدیم و همانند هواداران اشک هم ریختیم. هفته آینده بازی سختی داریم و ما برای پرسپولیس در کنار هواداران و پیشکسوتان همیشه می‌جنگیم و همیشه برای پیروزی تلاش خواهیم کرد.

 

*۲۱:۰۴: حسین ماهینی با عنوان آچار فرانسه و‌ مرد زحمتکش تیم به روی سن دعوت شد. بعد از او احمد نوراللهی، فرشاد احمدزاده و .... نیز به روی سن دعوت شدند.

 

 

 

۲۱:۲۱: با اتمام قدردانی از بازیکنان، برانکو از بازیکنان و دیگر اعضای تیم خواست به روی سن حاضر شوند و عکس یادگاری خود را ثبت کنند.

 

* نکته عجیب این جشن از قلم افتادن نام امید عالیشاه، هافبک سرخپوشان که بعد از پایان خدمت سربازی به این تیم بازگشته برای تقدیر بود. در حالی که نام تمامی بازیکنان برای حضور در مراسم تقدیر روی سن اعلام شد خبری از عالیشاه نشد. در نهایت با اعلام این موضوع به مدیران باشگاه در اتفاقی عجیب‌تر نام کاپیتان سابق پرسپولیس برای حضور روی سن اعلام شد و پک تقدیر مربوط به بشار رسن بدون پاکت جایزه نقدی به این بازیکن اهدا شد! بشار رسن در خلال برنامه با توجه به بیماری مادرش و بستری بودن در بیمارستان سالن را ترک کرده بود.

 

 

 

۲۱:۲۲: برانکو به نمایندگی از بازیکنان و کادرفنی تیمش، تابلوی منقش به تصویر قهرمانی این تیم را تقدیم حمیدرضا گرشاسبی کرد و اینچنین از او تشکر کردند.

 

۲۱:۳۰: مراسم به پایان رسید و مهمانان برای صرف شام راهی سالن دیگری شدند. این در حالی بود که حضار با حضور روی سن با جام‌های قهرمانی پرسپولیس عکس یادگاری گرفتند.

دیدگاه‌ها