کد خبر : 1523882 | 24 اردیبهشت 1397 ساعت 10:39 | 6.2K بازدید | 0 دیدگاه

استارت بازدید روسای ورزش با تیم های رزمی(عکس)

وزیر ورزش و رییس کمیته ملی المپیک امروز از اردوهای تیم های ملی بوکس و تکواندو بازدید کردند.

به گزارش "ورزش سه"، ستاد عالی بازی های آسیایی که هفته گذشته درباره تعداد ورزشکاران اعزامی به جاکارتا تصمیم گیری کرد، مصوب کرده بود که از هفته جاری مسئولان برای نظارت بر عملکرد ورزشکاران در اردوی تیم های ملی در رشته های مختلف حاضر شوند.


اولین مقصد مسئولان کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش آکادمی ملی المپیک و بازدید از تمرینات تیم های ملی بوکس و تکواندو بود.


سلطانی فر وزیر ورزش، صالحی امیری رییس کمیته ملی المپیک، سجادی سرپرست کاروان اعزامی و شهنازی دبیرکل کمیته ملی المپیک صبح امروز ابتدا به محل تمرینات تیم ملی بوکس رفتند.

 

1302112


احدی سرمربی تیم ملی بوکس توضیحاتی را پیرامون وضعیت شاگردانش ارائه کرد. همچنین سلطانی فر در صحبت های کوتاهی خطاب به ملی پوشان بوکس گفت: «با تعدادی جوان باانگیزه، با قدرت  و با غیرت مواجه شدیم. تغییر و تحولات در فدراسیون بوکس نتیجه بخش بوده و حرکت های خوب و اینده نگرانه انجام شده است. بوکس مثل خیلی از رشته های دیگر حیات و حرکت جدیدی را آغاز  کرده است و همه مصمم هستند مشکلات را برطرف کنند. امیدوارم در جاکارتا نتیجه خوب  بگیریم و بااین حرکت خوب و با برنامه  حماسه  بزرگی را خلق کنیم. به بوکس خیلی امیدوارم  و انتظار داریم با تمام توان بجنگند و از حریم  ورزش ایران دفاع کنند و با عزم و اراده  افتخار افرینی نمایند.»


برنامه بعدی رییس کمیته ملی المپیک و وزیر ورزش حضور در اردوی تیم ملی تکواندو بود که البته اول از همه خودش را برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا در ویتنام آماده می کند.

 

1302111


در جریان این بازدید هم فریبرز عسگری به عنوان سرمربی تیم ملی تکواندو گزارشی از وضعیت هوگوپوشان ارائه کرد. از سوی دیگر مسئولان صحبت هایی را در جمع ورزشکاران انجام دادند.

دیدگاه‌ها