کد خبر : 1525541 | 01 خرداد 1397 ساعت 10:54 | 11.1K بازدید | 0 دیدگاه

کشتی با ۲ میلیارد در صدر پرداختی ها قرار دارد

رونمایی رسمی کمیته المپیک از بودجه فدراسیون ها

اعتبارات مصوب کمیته ملی المپیک جهت پرداخت به فدراسیونهای ورزشی در سال 1397 اعلام شد.

رونمایی رسمی کمیته المپیک از بودجه فدراسیون ها

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که کمیته ملی المپیک سال سختی را با توجه به برگزاری بازی های آسیایی و اهمیت آماده سازی مناسب تیم های مختلف برای حضور در این رقابت ها پیش رو دارد؛ صالحی امیری تصمیم گرفته برای نخستین بار بودجه پرداختی به فدراسیون ها را رسانه ای کند.


طبق اعلام کمیته ملی المپیک در سال  1397 جمعا مبلغ  ۲۳ میلیارد و ۷۷۷ میلیون تومان اعتبار برای فدراسیون های ورزشی در نظر گرفته شده است. 


جدول بودجه پرداختی به فدراسیون ها در سال ۹۷ به شرح زیر اعلام شده که سهم هر فدراسیون را از بودجه کمیته ملی المپیک مشخص می کند. 

 

1303979

1303978

1303977


در جدول اعلام شده کشتی با ۲ میلیارد تومان بیشترین سهم را دارد. همچنین تکواندو با یک یک میلیارد و ۹۸۰ میلیون تومان و وزنه برداری با یک میلیارد و ۸۶۰ میلیون تومان در رده های بعدی هستند. 


کیکاووس سعیدی ذیحساب و خزانه دار کمیته ملی المپیک در این باره اظهار داشت:با توجه به مصوبه هیات اجرایی مقرر شد بودجه سال 1397 فدراسیون های ورزشی با 10 درصد افزایش نسبت به بودجه مصوب سال 1396 فدراسیونها اعمال گردد.


وی خاطر نشان کرد: همچنین بطور تقریبی مبلغ 150 میلیارد ریال شامل مخارج و هزینه های کاروان های ورزشی اعزامی به بازیهای آسیایی  جاکارتا و المپیک جوانان بوینس آیرس اعم از هزینه های ارزی،تهیه بلیط هواپیما،البسه ورزشکاران و... راسا توسط کمیته ملی المپیک تامین خواهد شد.


سعیدی در خاتمه تصریح کرد: بنا بر دستور ریاست محترم کمیته ملی المپیک تخصیص ها و اعتبارات مصوب کمیته برای فدراسیونها در زمانها مختلف بصورت علی الحساب پرداخت و اطلاع رسانی خواهد شد.

دیدگاه‌ها