کد خبر : 1525720 | 02 خرداد 1397 ساعت 09:57 | 4.8K بازدید | 0 دیدگاه

مدیر باشگاه «زازا» همکاری با فدراسیون را رد کرد!

اعزام به گرجستان و یک ابهام بزرگ در بسکتبال

فدراسیون بسکتبال پاسخ قانع کننده ای به برخی ابهام ها پیرامون اعزام نوجوانان در قبال دریافت پول به گرجستان نداده است.

اعزام به گرجستان و یک ابهام بزرگ در بسکتبال

به گزارش "ورزش سه"، چند روز قبل بود که فدراسیون بسکتبال خبری را منتشر کرد مبنی بر اینکه دپارتمان آموزش و پژوهش قصد دارد تعدادی از نوجوانان را برای استعدادیابی و آموزش به کمپی در گرجستان اعزام کند.


در این خبر آمده بود که تفاهم نامه ای بین فدراسیون بسکتبال گرجستان و باشگاه زازا با فدراسیون بسکتبال ایران برای برپایی این کمپ چند روزه امضا شده است. 


با اینکه فدراسیون بسکتبال این اتفاق را تحول بزرگی در بخش پایه عنوان کرده بود؛ اما برای اعزام نوجوانان کمتر از ۱۶ سال به این کمپ آموزشی هزینه دلاری و ریالی تعیین کرده بود. 


این موضوع مورد انتقاد خیلی از رسانه ها و اهالی بسکتبال قرار گرفت که چطور فدراسیون بسکتبال برای کمپ چند روزه خارجی از مردم پول می گیرد و چه تضمینی وجود دارد که در این چند روز به دانش داوطلبان چیزی اضافه شود؟


در واقع سوال اصلی اینجاست که از کمپ چند روزه مگر بازیکن بسکتبال بیرون می آید؟


حالا بعد از گذشت چند روز و سکوت فدراسیون در قبال این ابهام های مطرح شده،  مدیر ورزشی باشگاه زازا در گرجستان به این خبر واکنش نشان داده و به ایسنا گفته است: «ما هیچ تفاهم نامه یا قراردادی امضا نکردیم. مهمانانی از ایران داشتیم که آنها می‌خواستند در اینجا کمپی داشته باشند. آنها می‌خواستند که کودکان و نوجوانان ایرانی را به آکادمی زازا بیاورند و کمپی در اینجا برگزار کنند.»


این صحبت های مدیر باشگاه زازا که فدراسیون اعلام کرده بود با آن تفاهم نامه همکاری امضا کرده، به ابهام ها افزوده است. اینکه یک فرد یا گروهی می خواهند از خانواده ها پول دریافت کرده و نوجوانان را به گرجستان اعزام کنند؛ چطور از طریق فدراسیون اطلاع رسانی خود را انجام می دهند؟ 


شاید بهتر باشد مسئولان فدراسیون بسکتبال هر چه زودتر به ابهام های بزرگ در این ماجرا پاسخ بدهند و مسئولان نهادهای بالاتر نیز برای جلوگیری از سوءاستفاده ورود کنند.

دیدگاه‌ها