کد خبر : 1526320 | 05 خرداد 1397 ساعت 12:36 | 20.9K بازدید | 0 دیدگاه

قرار بر طرفداری باشد سپاهان و ذوب هستند

خدارحمی: ظرافت فوتبال خانم ها را آقایان ندارند

در روزهایی که ماجرای ورزش بانوان خبرسازتر از همیشه است انتشار عکسی از یک بازیگر سینما و تلویزیون با لباس فوتسال در فضای مجازی وایرال شد.

به گزارش" ورزش سه" امروز عکسی از خانم مریم خدارحمی بازیگر سینما و تلویزیون در صفحات مجازی وایرال شد که او را با لباس های فوتسال بانوان نشان می داد. دلیل توجه به این عکس بیش از هرچیز در مسیر جریان موفقیت های بانوان در ورزش و در ماه ها و هفته های اخیر بوده است. بعد از قهرمانی دراماتیک تیم ملی فوتسال ایران حالا توجه جامعه بیش از قبل به ورزش بانوان و بانوان ورزشکار است.


مریم خدارحمی که در این سال ها از او بازی در سریال هایی چون «پایتخت»، «چمدان»، «پرانتز باز»، «گذر از رنج ها»، «روزهای بی قراری» و فیلم سینمایی« دنیای پرامید» را دیده ایم یکی از بازیکنان تیم فوتسال (بانوان) هنرمندان است. او درباره عکس هایی که از او با لباس فوتسال منتشر شده گفت:« جریان خاصی نیست. من در تیم فوتسال هنرمندان بازی می کنم و عکس هایی از آخرین بازی تیم ما منتشر شده که خیلی در فضای مجازی مورد توجه قرار گرفته است.»

 

1304790


او درباره تیم فوتسال (بانوان) هنرمندان گفت:« این تیم دوسال است که تشکیل شده است. ابتدا به صورت جسته و گریخته تمرین می کردیم اما حالا به صورت مداوم تمرینات این تیم انجام می شود.»


این بازیگر سینما و تلویزیون درباره اینکه چرا عکس های او با لباس فوتسال اینهمه مورد توجه قرار گرفته گفت:« نمی دانم چرا! من عکس های این بازی را در اینستاگرام گذاشتم، البته معمولا خانم های فوتسالیست بدون آرایش و با چهره های شسته و رفته هستند اما ما چون بازیگر هستیم و عکس هایی که از ما منتشر می شود مهم است مجبور هستیم با میک آپ در بازی ها ظاهر شویم. شاید تفاوتی که هست در همین باشد.»

 

1304788


او همچنین افزود:« البته من در پست های اینستاگرامی ام هم به کسانی نسبت به این موضوع نقد داشتند هم اعلام کردم که من فوتسالیست حرفه ای نیستم و تفاوت های زیادی با یک بازیکن حرفه ای فوتسال دارم. ما هدفمان از این بازی ها کاملا خیریه است و نباید با دید فنی به بازی ما نگاه کنند.»


این بازیگر در ادامه همچنین درباره کیفیت تیم فوتسال هنرمندان گفت:«تیم بدی نیستیم و در آخرین بازی مان توانستیم برنده شویم. در تیم ما بازیکن خوب هم هست اما واقعیت این است که همانطور که گفتم ما هدفمان خیریه است نه فوتسال حرفه ای... خود من در حال حاضر 35 ساله هستم در حالی که اوج فوتسال از 18 تا 25 سالگی است. » او ادامه داد:« البته به من فوتبال علاقمند بوده ام که در این تیم عضویت دارم. در تیم ما شراره رخام، آزاده زارعی و... عضویت دارند و آزاده زارعی بازی اش خوب است چرا که از نوجوانی بازی می کرده است. مربی تیم ما آتوسا حجازی و دختر مرحوم حجازی است و در مسابقاتمان مربیانمان که بازیکنان حرفه ای هستند هم بازی می کنند و تیم ما قوی تر می شود. ما در حد تیم ملی فوتسال نیستیم اما از پس برخی تیم ها بر می آییم.»

 

1304791


مریم خدارحمی درباره اینکه تمایلات رنگی هم دارد یا نه؟ گفت:« نه طرفدار تیم خاصی نیستم اگر قرار هم باشد تیمی انتخاب کنم باید یا طرفدار سپاهان باشم و یا ذوب آهن. اتفاقا یک بار برای من حاشیه زیادی درست شد. یک بار و برای آن دربی معروف که پرسپولیس با 4 گل برد ، پرستو صالحی با من تماس گرفت و برای یک برنامه در تلویزیونی اینترنتی دعوتم کرد. چون پرستو(صالحی) استقلالی بود من با شال قرمز در این برنامه شرکت کردم و کلی حاشیه بعد از آن برایم درست شد. جالب است که یک بار هم روزنامه استقلال عکسی از من و بهنام برزای را روی جلد برد که باعث شد خیلی ها از من بخواهند تکلیفم را روشن کرده و رنگ تیمم را مشخص کنم. اما همین جا باز هم اعلام می کنم که من طرفدار تیم خاصی نیستم.»


او درباره قهرمانی تیم ملی فوتسال بانوان ایران در آسیا هم گفت:« خیلی دوست داشتم این بازی را ببینم اما متاسفانه نتوانستم...اما به نظرم نتیجه و عمکلرد تیم ملی فوتسال بانوان ما عالی بود.» او همچنین درباره ماجرای حضور خانم ها در ورزشگاه ها گفت:« به نظرم ورزش کردن بانوان با حضور خانم ها در ورزشگاه ها دو قضیه کاملا متفاوت است. اینکه خانم ها به ورزشگاه بروند دلیل ورزشکار بودن خانم ها نیست.» خدارحمی اضافه کرد:« اتفاقا زیر پستی که در اینستاگرامم گذاشتم خیلی از آقایان آمدند و کامنت گذاشتند، من هم به آن ها گفتم که ادعایی ندارم اما باید خانم ها را در عرصه ورزش جدی بگیرند. به نظر خود من تفاوتی میان زن و مرد نیست اما با اینحال معتقدم حتی در ورزشی مثل فوتبال و فوتسال خانم ها ریزه کاری هایی دارند که آقایان ندارند. مثل اینکه خانم ها می توانند گل دوزی کنند اما آقایان نمی توانند چنین ظرافت هایی را می توانیم در فوتبال خانم ها هم ببینیم که در بازی آقایان نیست.»

 

1304789

دیدگاه‌ها