کد خبر : 1526832 | 07 خرداد 1397 ساعت 11:16 | 17.4K بازدید | 0 دیدگاه

محمودی فر: به خاطر مسابقات فوتبال امکان عملیات عمرانی نبود

آسفالت کردن دور استادیوم آزادی توسط رکابزنان!

در اتفاقی عجیب ملی پوشان دوچرخه سواری با هزینه شخصی آسفالت اطراف ورزشگاه آزادی را ترمیم کردند.

به گزارش "ورزش سه"، اگر از اطراف ورزشگاه آزادی در طول روز عبور کنید، حتما ملی پوشان دوچرخه سواری را می بینید که در آن محدوده همواره در حال تمرین کردن هستند.


رکابزنان پیست که در داخل مجموعه ورزشی آزادی تمرین می کنند؛ اما ملی پوشان دوچرخه سواری در بخش جاده راهی جز تمرین در اطراف این ورزشگاه ندارند.


جالب اینکه آنها در این راه با مشکلاتی هم روبه رو هستند. یکی از معضلات اصلی برای رکابزنان خرابی آسفالت دور مجموعه ورزشگاه آزادی بود که احتمال به وجود آمدن حادثه را افزایش می داد.


رکابزنان که از این مساله گلایه داشتند، چند باری بابت وجود خطرات ناشی از خرابی این آسفالت به مسئولان شهرداری و حتی مجموعه آزادی هشدار داده بودند.


وقتی ملی پوشان متوجه شدند ترتیب اثری در درخواست های آنها داده نمی شود و هر لحظه امکان زمین خوردن آنها وجود دارد؛ در نهایت خودشان دست به کار شدند.


ملی پوشان دوچرخه سواری با هزینه شخصی کار مرمت آسفالت دور ورزشگاه آزادی را انجام دادند که اتفاق نادری محسوب می شود.


در همین راستا با ناصر محمودی فر، مدیر مجموعه ورزشی آزادی تماس گرفتیم. او در این باره به خبرنگار "ورزش سه" می گوید: «من تا به حال درخواستی از سوی دوچرخه سواران ندیدم که به صورت حضوری یا کتبی خواستار مرمت آسفالت اطراف ورزشگاه باشند. با این حال خودمان بدون توجه به درخواست ها چنین پروژه هایی را عملی می کنیم. البته محدودیت هایی وجود دارد و این اقدامات باید در فصل خود انجام شود. تا به حال برگزاری مسابقات فوتبال دستمان را بسته بود و در این چند ماه پیش رو باید به فکر انجام عملیات عمرانی باشیم.»


وی همچنین می افزاید: «وقتی که مسابقات فوتبال با حضور جمعیت زیاد برگزار می شود، نمی توان پروژه عمرانی را کلید زد. از امروز عملیات عمرانی را آغاز می کنیم و به بخش های مختلف رسیدگی خواهیم کرد. تا قبل از فروردین که به خاطر سرما انجام عملیات امکان پذیر نبود و در این چند ماه هم مسابقات فوتبال تقویم شلوغی داشت.»


محمودی فر در پایان هم به دوچرخه سواران وعده داد: «همین حالا هم مشکلی نیست. هر هزینه ای که دوچرخه سواران انجام دادند، می توانند منظور کنند. فدراسیون به ورزشگاه آزادی اجاره بها می دهد و طرف حساب ماست. آنها می توانند از هزینه های خود این مبلغی که برای آسفالت خرج کرده اند را کم کنند. ما سعی مان کمک به تمامی ورزشکاران است.»

 

1305693

 

1305692

دیدگاه‌ها