کد خبر : 1528623 | 24 خرداد 1397 ساعت 10:55 | 24.5K بازدید | 0 دیدگاه

معرفی تیم های جام جهانی 2018؛ کلمبیا

تیم ملی کلمبیا، از مدعیان اصلی صعود از گروه H رقابت های جام جهانی است.

معرفی تیم های جام جهانی 2018؛ کلمبیا

به گزارش "ورزش سه"، کلمبیا که سال 2014 پدیده جام جهانی بود، به دنبال ادامه روند خوبش ، این بار در روسیه است.

 

کلمبیا چگونه راهی جام جهانی شد؟

راه صعود کلمبیا به جام جهانی، خیلی دشوار نبود ولی آنها کار آسانی نیز نداشتند. زردپوشان مقابل تیم‌های بزرگ امتیاز دادند ولی همواره مقابل ضعیف تر ها خوب نتیجه گرفتند. شاگردان پکرمن در دو بازی مقابل آرژانتین شکست خوردند و نتوانستند مقابل برزیل، شیلی و اروگوئه نیز پیروزی کسب کنند. بهترین نتیجه آنها در مقدماتی، پیروزی مقابل اکوادور شکست ناپذیر بود و همچنین تساوی مقابل پرو که صعودشان به جام جهانی را قطعی کرد.

 

1120313

 

بزرگترین نقطه قوت

 

مشخصا قوی ترین نقطه قوت کلمبیا این است که بازیکنانش مقابل بهترین ها رقابت کرده اند. آنها در بهترین لیگ های اروپایی و در تمامی پست ها حضور دارند که برترین آنها را می‌توان خامس رودریگس و رادامل فالکائو دانست. شماره 10 بایرن مونیخ، آقای گل جام جهانی گذشته است و با آمادگی کامل راهی روسیه خواهد شد. او از حالا اصلی ترین گزینه آقای گلی رقابت هاست. فالکائو نیز پس از اینکه جام جهانی قبلی را از دست داد، انگیزه های ویژه ای برای این جام خواهد داشت. ترکیب تیم کلمبیا شامل دو مدافع جدید می‌شود: داوینسون سانچس و یری مینا. آنها در کنار سانتیاگو آریاس و فرانک فابرا، مطمئنا خط دفاع قدرتمندی را تشکیل خواهند داد.

 

بزرگترین نقطه ضعف

 

حتی کلمبیا که در سال‌های اخیر در بهترین رقابت ها و بالاترین مقاطع حضور داشته، نمی‌تواند با تیم‌های بزرگ رقابت کند. آنها باید باور داشته باشند که هم فردی و هم تیمی، می‌توانند هر تیمی را شکست دهند. مشکل دیگر آنها، ضعف خط میانی است. معمولا در این منطقه حریف بر آنها غلبه می‌کند. خوزه پکرمن باید سعی کند تناسب درستی بین خط میانی و خط حمله ایجاد کند.

 

ستاره کلمبیا

 

خامس رودریگس در جام جهانی گذشته توانست عنوان بهترین بازیکن جام را از آن خود کند ولی هیچکس انتظار نداشت او در 22 سالگی بهترین بازیکن رقابت ها شود. او که رهبر تیم است، حالا فرصت دوباره ای برای درخشش پیش روی خود می‌بیند. حالا او پخته تر از قبل شده و با تجربه خوبی که در بایرن و رئال کسب کرده، می‌تواند بار دیگر از بهترین های جام باشد.

 

 

ترکیب احتمالی:

 

1307598

 

پیش بینی

 

پیش بینی آینده کلمبیا در جام جهانی کار بسیار دشواری است زیرا آنها چندین فاکتور مختلف در تیمشان دارند که می‌تواند آنها را به مراحل بالا برساند. با این حال اگر آنها ، پیشروی در سطح پیش رویشان در برزیل را موفقیت حساب کنند، باید از سد انگلیس یا بلژیک در مرحله یک چهارم نهایی بگذرند. بدین ترتیب باید طلسم عدم پیروزی مقابل تیم‌های بزرگ بلاخره شکسته شود.

 

تیم ملی کلمبیا در یک نگاه:

کاپیتان: رادامل فالکائو

سرمربی: خوزه پکرمن

لقب: لوس کافتروس (مردم قهوه)

رتبه در رنکینگ فیفا : 16

 

فهرست نهایی تیم ملی کلمبیا:

 

دروازه بان ها: خوزه کوادرادو- داوید اوسپینا- کامیلو وارگاس

 

مدافعان: سانتیاگو آریاس- فرانک فابرا- جفرسون لرما- یری مینا- یوهان موجیکا- اسکار موریو- داوینسون سانچس- کریستن زاپاتا

 

هافبک ها: آبل آگیلار- ویلمار باریوس- خوان کوادرادو- خوزه ایزکوریدا- خوان کوئینترو- خامس رودریگز- کارلوس سانچس- ماتیس اریبه

 

مهاجمان: کارلوس باکا- میگوئل بورخا- رادامل فالکائو- لوییس موریل

دیدگاه‌ها