کد خبر : 1529100 | 19 خرداد 1397 ساعت 13:38 | 23.2K بازدید | 0 دیدگاه

تمرین متفاوت تیم ملی در زمین استروگینو

جیغ و دست و هورا؛ 30 کیلومتر بیرون از شهر

تمرین امروز ملی پوشان با حال و هوایی متفاوت برگزار شد. تمرینی که در کنار هواداران تیم ملی و در زمینی متفاوت با آنچه تاکنون حضور داشتند، اتفاق افتاد.

به گزارش "ورزش سه"، سرمربی تیم ملی دو روز قبل اعلام کرد اولین تمرین تیم ملی پس از دیدار برابر لیتوانی در محیطی متفاوت با آنچه تاکنون بوده برگزار می شود. در این تمرین هواداران برای اولین بار می توانند خود را به کنار زمین برسانند و شاهد تمرین بازیکنان تیم ملی باشند. علاوه بر آن، خبرنگاران و تصویربرداران نیز امکان حضور تا پایان زمان ممکن را در کنار زمین می کنند تا بتوانند برای اولین بار پس از 15 دقیقه محل تمرین را ترک نکنند و تا پایان بتوانند به تولید خبر و عکس و فیلم بپردازند.


به همین دلیل صبح امروز ملی پوشان و کادر تیم از کمپ لوکوموتیو مسکو بیرون زدند تا پس از خروج حدودا 30 دقیقه ای از شهر، به زمین استروگینو برسند و کار متفاوت خود را آغاز کنند. زمین استروگینو در محوطه ای جنگل و پردرخت واقع شده و همین موضوع به همراه آب و هوای مناسب باعث شده تا تصاویر ارسالی از تمرین امروز با رنگ و روی بسیار متفاوتی دریافت شود.


سرمربی پرتغالی تیم ملی در ابتدای تمرین امروز  نیز به مانند روزهای قبل مورد استقبال رسانه های خارجی حاضر در محل تمرین قرار گرفت و برابر دوربین آنها به صحبت درباره آخرین شرایط تیم ملی ایران و همینطور اوضاع بازی شب گذشته پرداخت. سرمربی تیم ملی در صحبت های خود از آخرین بازی تدارکاتی تیم ملی به عنوان هدیه ای یاد کرد که خدا به تیم ملی داد.


به دستور کی روش، بازیکنان در ابتدای تمرین امروز دور هم جمع شده و هر کدام از آنها با یک پرچم ایران، نزد هواداران رفتند و ضمن پاسخ دادن به ابراز احساسات آنها، به انداختن سلفی و عکس یادگاری پرداختند. هواداران تیم ملی همان طور که پیش بینی می شد با سر و صدای فراوان خود، به تشویق ملی پوشان می پردازند. سر و صدایی که تاحدودی مصاحبه کی روش با خبرنگار خارجی را به مخاطره انداخت.


سوال برانگیزترین نکته تمرین امروز ملی پوشان غیبت چهار ملی پوش است. همانطور که شب گذشته عنوان شد مهدی طارمی به دلیل مصدومیت در دقیقه بیستم بازی را ترک کرد و حالا او به همراه سه ملی پوش دیگر در تمرین امروز حضور نیافتند و با این حساب 20 بازیکن(به همراه قلی زاده) در زمین استروگینو حضور یافتند و به تمرین پرداختند.


برخلاف تمرین های قبلی در تمرین امروز، ملی پوشان که با استقبال هواداران و عکاسان روبرو شده بودند اقدام به حضور در یک قاب و انداختن عکس تیمی پرداختند. عکسی که چهار بازیکن تیم ملی در آن حضور نداشتند.

 

 

 

 

 

عکس ها: امیرحسین خیرخواه

دیدگاه‌ها