کد خبر : 1529151 | 19 خرداد 1397 ساعت 16:25 | 30.8K بازدید | 0 دیدگاه

نسل بعدی مدافعان ملی؛ یارهای پورعلی (عکس)

کارلوس کی‌روش با اشاره به خلا موجود در پست دفاع میانی از حضور نسل جدید مدافعان ایرانی برای ستاره شدن در تیم ملی صحبت کرده است.

به گزارش "ورزش سه"، بزرگترین خلا کنونی تیم ملی به نظر در پست دفاع میانی و زوج مرتضی پورعلی گنجی محسوب می‌شود. جایی که با عدم حضور سیدجلال حسینی انتقادات نیز به سمت کی روش روانه شد. سرمربی تیم ملی اما با ایمان نسبت به انتخاب‌های خود از خاطره جالب ستاره شدن مرتضی پورعلی گنجی در مسابقات جام ملت‌های آسیا صحبت کرده و از مجید حسینی و خانزاده به عنوان نسل بعدی یاد کرده است.


محمدرضا خانزاده که در جام جهانی قبلی به عنوان یکی از همراهان مهمان تیم ملی حاضر بود، اکنون این شانس را دارد تا عضوی ثابت از تیم کی روش لقب گیرد. او که به عنوان یکی از ستاره‌های پدیده مشهد توانست عملکرد موفقی در این تیم به جا بگذارد، امیدوار است بتواند جایی در ترکیب اصلی برای خود به دست بیاورد. دیگر بازیکنی که می‌توان به او امید زیادی برای درخشش در ترکیب ایران داشت سیدمجید حسینی است؛ مدافع جوان و با کیفیت استقلال که خیلی زود توانست جایگاه مناسبی در ترکیب آبی‌پوشان به دست بیاورد و گزینه اصلی زوج مرتضی پورعلی گنجی محسوب می‌شود تا در کنار اینکه آوراژ سنی خط دفاعی تیم ملی را کاهش دهند، با قدرت جوانی و انگیزه بالای خود بتوانند به نتیجه مناسبی برابر رقبای قدرتمند گروه دوم دست پیدا کنند.


باید دید آخرین میراث کارلوس کی‌روش برای تیم ملی با ظهور ستاره‌ای جدید و قابل اعتماد در ترکیب تیم ملی همراه خواهد بود یا خیر.

 

دیدگاه‌ها